Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som de fleste vet Ca hva jeg har i lommeboken. Om jeg har 50,- eller 500,- og det vil si at når penger blir borte legger man merke til det og blir mer obs på hva man har. Jeg hadde 3000 etter en bursdagsfest som jeg la isparebøssen på toppen av skapet. Min samboer vet jeg sparer. Så var penger borte, 500,- jeg tenkte jeg kunne lagt de et annet sted, men så ble 1500,- til borte få dager senere.. Dette har tidligere hendt, men da har jeg tatt det opp med min samboer å spurt hvordan det kan ha seg at pengene mine plutselig forsvinner her hele tiden. Jeg regnet med at det ville sette en stopper for det. Til sammens har jeg kanskje mistet 4-5000 iløpet av et års tid..

Jeg må nå begynne å sette penger på min konto hele tiden, aldri ha kontakter og det er også trist. Attpåtil venter vi barn nå og jeg trodde det skulle endre seg litt. Ihvertfall når jeg tidligere har sagt ifra ved gjentatte anledninger... Åhhh!

Anonymous poster hash: 27513...de2

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Trudde du at eit barn skulle få han til å slutte å stele frå deg? Det var nok litt optimistisk. Dette høyrest ganske håplaust ut. Å leve med nokon som tek ting frå meg hadde eg aldri klart. Kvifor treng han å stele? Manglar han pengar? Brukar han meir enn han tenar sjølv?

AnonymBruker
Skrevet

Han har jobb og greit betalt, og mangler han penger får han låne av meg og jeg får alltid tilbake. Kan bare ikke forstå hva jeg skal gjøre..

Skrevet

Har du hatt venninner hjemme hos deg som har hatt anledning til å stjele? Mens du er på toalettet eller noe sånt?

Hvorfor er du sikker på at det er din samboer?

Om det er din samboer, så pass i hvertfall på at han ikke kommer inn på nettbanken din!

Hadde aldri orket å bo med en mann som trodde jeg var så dum at jeg ikke merket at pengene mine ble borte. Og med så liten respekt for meg at han syntes det var greit å forsyne seg.

Barn eller ikke barn!

Gjest Gjest
Skrevet

Du vet jo ikke om det er din samboer. Å anklage noen for å stjele er alvoerlig. Ble selv anklaget for det når jeg ikke hadde gjort det. Sannheten kom for en dag og den skuldige ble tatt. Men forholdet mellom meg og min venninne som anklaget meg ble aldri det samme. Vi har nesten ingen kontakt i dag

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er min samboer fordi ingen andre har vært hos oss.. Det som er så kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet

I beste KG ånd:

DUMP HAN!!

Anonymous poster hash: ba82f...5db
Skrevet

I beste KG ånd:

DUMP HAN!!

Anonymous poster hash: ba82f...5db

Men det blir vell ikke så enkelt nå som hun venter barn med han? Vil det i det hele tatt være lurt?

Skrevet

Han er jo tydeligvis kleptoman, eller så trenger han penger til et skjult forbruk.

Uansett så må han nok ha profesjonell hjelp.

Har dere prøvd å sette dere ned og snakke rolig om det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ærlig si det er flaut å sette meg ned for å snakke med han om dette. Hvem tror sin samboer skal stjele ifra de da? Dette er nesten uvirkelig for meg.. Jeg har jo sagt dette ved tidligere anledninger, men alt jeg får til svar er "vet ikke hvor du har lagt pengene dine jeg,eller beskylder du meg? Hva tror du om meg egentlig, jeg er ikke sånn osv"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...