Gjest anonym Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 På vennelista til "typen" ligger jeg nesten helt nederst. Han har mange venner, de samme vennene ligger på topp hele tiden. Regner med de er i en nærvennliste. I midten ligger andre venner, mens jeg altligger konstant i bunnområdet. Vi liker jevnlig ting hos hverandre. Har han blokka meg på en eller annen måte? Ser ikke noen tegn til det på siden hans.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Er de ikke rangert etter hvor aktiv de vennene er på hans profil da? Trur nok ikke han har blokkert deg, eller hans sin feil du ligger nederst. Anonymous poster hash: ade76...0eb
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Alt rart man skal henge seg opp i..... Det er nok ganske så tilfeldig med venneliste på Fb. Anonymous poster hash: 9ed50...e60
Gjest anonym Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Trodde også det, men jeg må innrømme at jeg har vært ganske aktiv på hans side...de må ha vært relativt aktive disse andre da:-) skjønner det virker rart og barnslig å henge seg opp i. Men vært en del usikkerhet, og jeg vet lite om sånt
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Trodde også det, men jeg må innrømme at jeg har vært ganske aktiv på hans side...de må ha vært relativt aktive disse andre da:-) skjønner det virker rart og barnslig å henge seg opp i. Men vært en del usikkerhet, og jeg vet lite om sånt Uansett så må du ikke henge deg oppi dette. For dette har absolutt ikke noe med deg og typen din å gjøre, om han har blokkert deg eller nedgradert deg eller hva du må tenke om dette. Tviler på det er hans skyld at du ligger nederst for å si det sånn. Anonymous poster hash: ade76...0eb
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Glad det ikke var facebook da jeg var ung. Tror det kan skape mange konflikter som ikke hadde eksistert om man ikke var tilgjengelig hele tiden. Ante ikke det at de mest aktive vennene er øverst. Det står "favoritter", men de er nå ikke mine favoritter Anonymous poster hash: a359a...387
Gjest anonym Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Takk for svar-skal prøve å slippe det der. Han har vanntette skott mellom meg og resten av livet sitt, det som er det egentlige problemet og gjør meg usikker.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 For å si det sånn.. Man kan, eller man kunne hvertfall, rangere vennene sine på fremsiden sin. Men han hadde jo deg på fremsiden hvertfall. Og det er jo litt positivt da. Anonymous poster hash: 0d4ea...beb
Gjest anonym Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Han har meg ikke på fremsiden. Har lært gjennom dette her at fb ikke er bra når det er andre usikkerhetsmomenter med...noen som vet hvordan man kan rangere vennene?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Takk for svar-skal prøve å slippe det der. Han har vanntette skott mellom meg og resten av livet sitt, det som er det egentlige problemet og gjør meg usikker. Det kan jeg skjønne at du reagerer på. Der definerte du vel det egentlige problemet. Det eneste som hjelper er å snakke med han, hvorfor han holder kortene så tett til brystet. Mange umge gutter er ikke modne for noe forhold. Anonymous poster hash: a359a...387
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Hmm.. Mener da bestemt mine venner er rangert alfabetisk... Rekkefølgen har jeg aldri noen gang fundert over, hverken på min eller samboers facebook.. Anonymous poster hash: 32ab1...5c2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Ser ikke ut som det er mulig å rangere dem fortsatt, via den samme måten hvertfall. Men alfabetisk er dem ikke. På min nå, er dem rangert etter hvem jeg har chattet mest med i det siste. Anonymous poster hash: 0d4ea...beb
Gjest anonym Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 Har snakket om det. Han sier at han må være sikker før det skjer. Vært litt av og påmellom oss fordi han har vært uusikker. Han synes det blir feil at vi møtes før han er sikker. Vi treffes en eller to ganger i uka. Det gjør meg usikker og at gjør utviklingenmindre naturlig
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Takk for svar-skal prøve å slippe det der. Han har vanntette skott mellom meg og resten av livet sitt, det som er det egentlige problemet og gjør meg usikker. Ta heller tak i dette egentlige problemet enn å prøve å tolke facebook-algoritmer Skjønner veldig godt at det plager deg om du ikke får vite noe om resten av livet hans, det tyder vel på at han ikke i like stor grad ser på deg som "dama si" som du ser på ham som typen din... Når det gjelder hvor i vennelista du "rangeres" tror jeg muligens det ser annerledes ut når du går inn fra din egen profil, enn om du hadde sett den fra en annens profil? Jeg er heller ikke i nærheten av toppen blant kjærestens venner, men vi har sendt hverandre ca 20 000 meldinger de siste månedene (vi har vært sammen et halvt år, kjent hverandre i ni mnd), likt det meste av nye ting på hverandres profiler osv. Det ville overrasket meg veldig om han har mer facebook-kontakt med alle de som står foran på lista - spesielt tatt i betraktning at han ikke er noen særlig aktiv fb-bruker... (nå har jeg ingen grunn til å framstille vårt forhold som verdens beste og åpneste osv, men akkurat når det gjelder dette er jeg ganske sikker). Anonymous poster hash: dbcbb...3f5
Gjest anonym Skrevet 25. juni 2013 #15 Skrevet 25. juni 2013 Huff ja, du har nok rett i at han ikke er helt der jeg er. Forteller mye om ting han gjør og folk han kjenner, men jeg blir ikke invitert med. Får meg til å føle meg som en elskerinne som skal skjules. Hva gjør man da? Sier at hvis jeg ikke får være en del av restwn av livet ditt så kan vi ikke treffes?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 Hvor lenge har dere truffet hverandre da? Jeg synes man må kunne få bruke litt tid på å bli kjent og å bli sikker på følelsene sine. Det om man blir inkludert og invitert med på ting trenger heller ikke være noen forsikring om at han er seriøs, eksklusiv etc - jeg ble invitert med på hyttetur med nåværende kjæreste og hans venner (inkl. felles venner med hans eks) etter noen uker, på et tidspunkt hvor han fortsatt datet og rotet med andre damer... Noe som forsåvidt var greit, ettersom vi ikke hadde snakket noe om oss (truffet hverandre to-tre ganger), men bare som et eksempel. Samtidig er jo det at den andre ønsker å involvere en, et tegn på at man i det minste vurderer å være seriøs; for å se om man går overens med hverandres venner, se hverandre i andre situasjoner enn i senga/hjemme osv. Bottom line så er nok det viktigste her at dere må kommunisere. Det er mye man kan akseptere, stilltiende eller etter avtale, men om det er noe du kjenner du er usikker på og har behov for å få klarhet i, så ta det opp. Min (lett bitre) erfaring er at jeg aldri må ta for gitt at den andre automatisk tenker som meg, har samme moral/verdier eller er på samme sted følelsesmessig... spesielt ikke i starten av noe. Anonymous poster hash: dbcbb...3f5
Gjest anonym Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 Takk for svar:-) vi har kjent hverandre over ett år. Han 35, jeg 30...nå for tiden er vi vel en mellomting mellom venner og kjærester. Han mener vi enten må være jjøeester (han er ikke helt der) eller bare venner for at jeg skal treffe dem. Ellers blir det rart mener han. Han sier han ikke vet hva han skal presentere meg som nå. At det blir rart.Prøvd å bare være venner flere ganger, men vi har tydeligvis problemer med å holde fingrene av fatet.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #18 Skrevet 25. juni 2013 Slett fb profilen din... Så slipper du mange bekymringer... Det lover jeg deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå