Cassopeia Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Noen som kjenner igjen denne serien og kan si meg hva den heter? I introen går en liten gutt i en kino, hvor han får en pose mark i steden for popcorn.. En gammel mann med en edderkopp forteller historier som som regel handler om barn som ikke gjør det de skal, og konsekvensene av det. Jeg husker en episode hvor barna endte opp med å bli til lagd til spaghetti og spist av sine foreldre. Og det var animasjon. Hadde satt stor pris på hjelp!
Millimani Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Finner du den her?: http://www.klikk.no/foreldre/article505159.ece Når gikk den serien? Mulig det ringer en bjelle her
Cassopeia Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2013 Ååå, fantasisk! Tusen takkk! :D Nå kan jeg endelig få sove igjen.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Jupp, barn som ikke gjør som foreldrene sier blir gjort om til spaghetti og spist opp. Derfor er det viktig at barn lytter til sine foreldre. Anonymous poster hash: 8fb09...02b
Mann 42 Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Jupp, barn som ikke gjør som foreldrene sier blir gjort om til spaghetti og spist opp. Derfor er det viktig at barn lytter til sine foreldre. Anonymous poster hash: 8fb09...02b Jepp, spis opp grønnsakene dine, ellers så ETER jeg deg!!! Moahahahahahahaaaa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå