Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant ut når det ble slutt mellom eksen min og meg at han var den eneste vennen jeg hadde. Nå er jeg helt alene og jeg synes det er helt jævlig. Jeg har ingen hobbyer/fritidsinteresser så jeg vurderer å finne meg en. Men man er jo ikke garantert å få venner selv om man får en hobby. Er det noen litt mer konkrete måter å finne seg venner?

Anonymous poster hash: 4c8b4...fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli hundepasser eller trillepike/dagmamma noen timer innimellom? Meld deg som frivillig på et omplasseringshjem for dyr el.l.

Med hund på luftetur, er det stor sjanse for at en treffer på andre med hund, stopper opp og snakker litt. Alt begynner med små steg. :)

Gjest epletre.
Skrevet

Å finne en hobby er et godt første steg! Men som du sier, så er det ikke alltid "nok" i seg selv. På nettstedet http://www.aktivitetsvenner.no/ kan du finne likesinnede som er interessert i det samme som deg - kanskje det er en vei å gå?

Noen ganger mister man kontakt med venner når man får kjæreste. Hvis det er tilfelle for deg, har du kanskje gamle venner du kan ta kontakt med igjen?

Hvis du liker å gå på tur, så kan du melde deg på arrangerte turer gjennom DNT. De har helt sikkert et lokallag der du bor, og i tillegg kan man melde seg på lengre arrangerte turer. www.turistforeningen.no

På fjellet er folk utrolig åpne og imøtekommende!

Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skulle ha prioritert noen flere i tillegg til kjæresten din da?

Anonymous poster hash: 7f71a...2f6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg dreit meg ut på den måten der i mitt første forhold(har inntrykk av at mange gjør dette en gang eller to i livet). Heldigvis hadde jeg noen venner som "tok meg tilbake" selv om de følte at jeg hadde vært en dårlig venn. Jeg var i tillegg student når det ble slutt, så jeg meldte meg inn i en organisasjon og fikk mye venner gjennom det. Frivillig jobbing av forskjellige slag er alltids å anbefale :)

Nå har jeg fått meg samboer og denne gangen er jeg veldig påpasselig med å være sosial uten han ganske jevnlig.

Anonymous poster hash: d5187...cb2
Skrevet

Gjennom skole/jobb? Facebookgrupper? (Vennehjelpen, Jentesnakk f.eks.. Eller noen mer lokale grupper.) Finne seg en hobby?
Du er ikke garantert venner på noen måter, for uansett hva du gjør, så krever det jo at du gjør et forsøk. :P

Lykke til! Du får nok til!

tumblr_mdki30JPxv1rh9p7fo1_400.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...