Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Nå har det seg slik at jeg har en venninne som hele tiden forteller hvor pen/søt/vakker/hot hun får høre hun er når hun er på byen.. Ikke misforstå meg, venninnen min er søt, og veldig utadvendt(kanskje litt for mye), men hun er ikke direkte pen på en slik måte. Når jeg snakker med folk får jeg høre "åå, hun pratsomme og skjønne" ikke "hun pene" som hun sier at hun alltid får høre..

Så har jeg en venninne som er veldig pen. Hvis jeg snakker med noen om henne som ikke kjenner henne så godt sier de alltid "hun pene". Men hun sier at hun aldri får komplimenter når hun er ute, på den måten hun andre venninnen min får..

Synes dette er litt merkelig, hvorfor er det slik egentlig? Kan det være at venninnen min lyger det på seg, eller hva?

Anonymous poster hash: 4e62d...bf8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen mener at om man er veldig vakker får man ikke noe særlig med oppmerksomhet på byen fordi ingen tør å sjekke opp noen de anser som mye mer attraktiv enn en selv.

Om dette er sant eller ikke, vet jeg ikke.

Men jeg kan jo late som om det er derfor jeg ikke får komplimenter ;)

Anonymous poster hash: 38490...8d8
AnonymBruker
Skrevet

Noen mener at om man er veldig vakker får man ikke noe særlig med oppmerksomhet på byen fordi ingen tør å sjekke opp noen de anser som mye mer attraktiv enn en selv.

Om dette er sant eller ikke, vet jeg ikke.

Men jeg kan jo late som om det er derfor jeg ikke får komplimenter ;)

Anonymous poster hash: 38490...8d8

Haha, kanskje det er det jeg skal begynne å si til meg selv.. :P

Men kan vel være noe med at siden hun er så utadvendt får hun mer kontakt med andre..

Anonymous poster hash: 4e62d...bf8

Skrevet

Hun som er utadvendt får mer kontakt med andre, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...