Gjest Din Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Jeg er en mann i tidelig 30 årene som sliter med å treffe bra jenter som vil noe mer enn bare en liten flørt. Jeg er ikke fra Norge men har bodd her hele livet. Jeg savner tiden der jeg kunne ligge hjemme i sofaen å kose med en kjæreste , se en film , reise rundt sammen, kjøpe ting ,overaske henne +++ Jeg har vært veldig åpen for å treffe andre jenter og date men det er no som ikke stemmer. Jeg er ikke den som maser eller trygler. Enten er de ikke klare for et forhold eller så har de ikke kommet over eksen. Dette er noe eg har hørt flere ganger. Jeg har prøvd nettdating men ingen god erfaring fra det. Prøvd å møte andre ute og bli kjent men det er det. Jeg betrakter meg som normal pen Har god selvtillit Trener 3-4 ganger i uka. Har en god jobb og veldig god økonomi. Bor alene i sentrum av Oslo. Jeg er selvstendig Hvor kan jeg treffe andre som vil no mer?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Slike kvinner er det da flaust av. Men du må opp litt til slutten av 30-årene. Da er damene desperate etter menn som vil slå seg ned og starte familie med dem. Anonymous poster hash: b5ae7...5f5
Gjest Din Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Slike kvinner er det da flaust av. Men du må opp litt til slutten av 30-årene. Da er damene desperate etter menn som vil slå seg ned og starte familie med dem. Anonymous poster hash: b5ae7...5f5 jeg finner ingen sånne kvinner. Det plager meg veldig. Jeg vil slå meg til ro. Få barn osv men sliter å møte de som vil det same.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Det er motsatt her. Er i begynnelsen av 20 årene og føler at alle gutter er sånn som jentene du beskriver. Alle har såkalte "tilknytningsproblemer". I starten trodde jeg det var meg det var noe galt med, men tydeligvis ikke. De vil bare være fri og frank, og flørte og pule hvem de ønsker når de ønsker det. Det er greit det, men det må da finnes noen menn som ønsker noe mer. Kanskje tidene bare har forandret seg... Kanskje færre og færre ønsker et ordentlig monogamt forhold for tiden. Det er sikkert mer fristende å bare ligge rundt, oppleve mange forskjellige mennesker og ikke ha de "kravene" et forhold har med seg. Æsj... Anonymous poster hash: d5705...3d6 1
Gjest Din Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Du har sjans på meg hehehe det var koselig å høre Hadde det vært en mulighet for å få kontakt via denne siden så hadde jeg tatt deg med på en date
Gjest Din Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Det er motsatt her. Er i begynnelsen av 20 årene og føler at alle gutter er sånn som jentene du beskriver. Alle har såkalte "tilknytningsproblemer". I starten trodde jeg det var meg det var noe galt med, men tydeligvis ikke. De vil bare være fri og frank, og flørte og pule hvem de ønsker når de ønsker det. Det er greit det, men det må da finnes noen menn som ønsker noe mer. Kanskje tidene bare har forandret seg... Kanskje færre og færre ønsker et ordentlig monogamt forhold for tiden. Det er sikkert mer fristende å bare ligge rundt, oppleve mange forskjellige mennesker og ikke ha de "kravene" et forhold har med seg. Æsj... Anonymous poster hash: d5705...3d6 er glad det ikke bare er meg da Men er du åpen for å treffe andre eller er du kresen?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 hehehe det var koselig å høre Hadde det vært en mulighet for å få kontakt via denne siden så hadde jeg tatt deg med på en date hehehe det var koselig å høre Hadde det vært en mulighet for å få kontakt via denne siden så hadde jeg tatt deg med på en date Du må jeg bare flire! Det var et et impuslivt svar, Du hørtes så fin ut. Kanskje jeg lager meg en profil og PM er deg
Gjest Din Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Du må jeg bare flire! Det var et et impuslivt svar, Du hørtes så fin ut. Kanskje jeg lager meg en profil og PM er deg hehe jeg skjønte, det ville bare se hva u svarte Men meld deg gjerne inn og pm meg La meg heller spørre om hva du har å tape på det
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Som sagt, svarte impulsivt Ingenting å tape
Gjest Din Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Som sagt, svarte impulsivt Ingenting å tape
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Du virker jo som en god fyr er du tydelig på hva du ønsker deg, på sikt? Jeg tror kanskje en del som er veldig innstilt på kjæreste og seriøst forhold går litt for fort "opp i" en relasjon, noe som kan virke litt kvelende på den andre. Selv om man håper at man kan bli kjærester synes jeg det er fair at man trenger litt tid på å bli kjent og finne ut om det er akkurat dere to som bør være sammen. For mitt vedkommende er det viktig å bli sett for den jeg er, ikke at jeg er en "tilfeldig valgt" kjæreste. Men hvis du er for forsiktig med å si hva du ønsker og trenger kan det også gjøre den andre usikker. Ikke så lett det der Uansett, jeg er sikker på at det finnes mange seriøse jenter der ute, definitivt. Vi er mange som helst vil ha et godt og trygt forhold hvor vi kan stole på hverandre. Anonymous poster hash: e7682...8bd
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 er glad det ikke bare er meg da Men er du åpen for å treffe andre eller er du kresen? Jeg er absolutt ikke kresen. Gir "alle" en sjanse, og ser hvordan de er. Er ikke overfladisk og velger bort pga. småting som f.eks. hårfarge eller lignende. Så nei, er ikke særlig kresen... Anonymous poster hash: d5705...3d6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Høres ut som en drømmemann Jeg hadde problemer med å treffe en som deg, kysset flere frosker, som ikke ville binde seg, ikke ha noe seriøst, tilknytningsproblemer etc etc. Men det er håp for begge kjønn. Traff en sommpasset til slutt Anonymous poster hash: 82313...37e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #15 Skrevet 25. juni 2013 Høres ut som en drømmemann Jeg hadde problemer med å treffe en som deg, kysset flere frosker, som ikke ville binde seg, ikke ha noe seriøst, tilknytningsproblemer etc etc. Men det er håp for begge kjønn. Traff en sommpasset til slutt Anonymous poster hash: 82313...37e Hvor traff du ham da? Anonymous poster hash: ffb2a...0f3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 Hvor traff du ham da? Anonymous poster hash: ffb2a...0f3 På en fest med felles venner Anonymous poster hash: 82313...37e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 På en fest med felles venner Anonymous poster hash: 82313...37e Du gjorde det. Er jo som regel via venner en blir kjent med nye mennesker. Selv har jeg dårlige erfaringer med å treffe noen potensielle kjærester i virkeligheten. Har jo truffet et par, men forholdene har aldri vart noe særlig. Så når jeg tenker tilbake noen år, til det noe 'mer' seriøse forholdet jeg har hatt, så traff jeg henne faktisk egentlig på nett først! Og kanskje dét betyr noe. Kanskje jeg må på nett for å finne meg en skikkelig en. Anonymous poster hash: ffb2a...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå