Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på bursdagsgaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er 5 åringer.

En av de første bursdagene vi var i, kjøpte vi en gave til ca 130 kr, men virket som om mange av de andre hadde dyrere gaver og da vi hadde bursdag her hjemme, virket det også som om nivået lå rundt 200.

Så leser jeg av og til på forum at dere snakker om rundt 100 kr på gaven.

Hvor mye bruker du på bursdagsgaver til andre barn (ala de som går i samme barnehage, klasse) og hvor gamle er barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vår datter som nå er 9 skal i bursdag, gir vi gave til rundt 100kr. Hun får ca det samme når hun har bursdag. Finner vi noe fint til 130kr, så kan vi kjøpe det, men jeg prøver å holde gaven rundt 100kr. Slik har det vært siden barnehagen.

Husets 16 åring gir mellom 150kr og 200kr når han går i bursdag, avhengig av hvem han skal til.

Skrevet

Barnehagealder: under 100,- for gaven.

Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Da datteren ble 4år fikk hun gaver fra 70-150kr fra barnehagevennene.

Så langt har vi selv handlet for ca 100-130kr, rett og slett fordi det vi har funnet har kostet så mye. Hadde jeg funnet noe fint til 90kr hadde jeg kjøpt det..

Endret av Magdalene
Gjest Lonely September
Skrevet

Det ligger på rundt 100 kr , 200 kr til bestevenninnen. 02'er

Gjest Riskjeks
Skrevet

Max 100 kr her. Helst under, om vi finner noe.

Skrevet

Primært 50-100kr om det ikke er bestevennen eller noe sånt. Da har vi gått opp til litt over 100kr.

Men handler ofte på salg og sånt, sånn at gaven blir finere, eller prisen blir lavere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...