AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Jeg drev på med en gutt en stund. Etter en stund hørte jeg plutselig ikke noe av han, og han svarte bare kort på meldinger. Etter en stund kom jeg til fornuft, og sluttet å ta kontakt. Sendte verken meldinger eller ringte. Nå har det gått noen måneder, og han har begynt å ta kontakt igjen. Jeg svarer ikke, og merker at han er enda ivrigere. Er dette normalt? Er det sånn at gutter ikke merker savnet før etter noen måneder? Anonymous poster hash: 09aef...d56
mckinley Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Det kan nok ikke måles i måneder, dager eller timer, men det er veldig klassisk at han blir ivirig når du blir passiv. Det er sikkert gøy nå, får bare håpe at han ikke er en sånn som bare vil ha det han ikke kan få og dermed trekker seg unna igjen når du viser interesse. 2
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 sånn var han jeg hadde følelser for og, men han ville ikke ha meg. Da jeg gikk videre kom han med stormangrep, flørtet og stod på, da trodde jeg han var interessert. Med en gang jeg viste interesse så stakk han bare. Denne dansen pågikk lenge, 2år nesten. Utrolig sårende, kom meg til slutt bort, og han ringer og står på enda, men nå er han ignorert. Tydeligvis morsomt for ham å ha ei jente som alltid er interessert..
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 sånn var han jeg hadde følelser for og, men han ville ikke ha meg. Da jeg gikk videre kom han med stormangrep, flørtet og stod på, da trodde jeg han var interessert. Med en gang jeg viste interesse så stakk han bare. Denne dansen pågikk lenge, 2år nesten. Utrolig sårende, kom meg til slutt bort, og han ringer og står på enda, men nå er han ignorert. Tydeligvis morsomt for ham å ha ei jente som alltid er interessert.. Høres jo litt ut som en slik "Vil ha det en ikke kan få" greie. Også, å vise interesse, så stikke når interessen blir vist tilbake er ganske snodig. Man kan begynne å lure på mange forskjellige ting da. Og det er vel ikke så moro å ha ei jente eller en gutt som alltid er interessert, når en ikke er interresert i selv? Anonymous poster hash: c4cd6...9e6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Hørest ut som en sånn som jeg leste om på tråden "hektet" Anonymous poster hash: 7987b...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå