AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 heia. hvor kan jeg kjøppe fotoshopp på nette? Anonymous poster hash: 2ccd1...a50
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Hvilken photoshop da? Anonymous poster hash: db2ea...daf
Guybrush Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Det heter photoshop. Sjekk Japan photo samt fotovideo.no blant annet
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Det heter photoshop. Sjekk Japan photo samt fotovideo.no blant annet adobe. kan man ikke finne det på nettet og kjøpe det der? Anonymous poster hash: 2ccd1...a50
Guybrush Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 adobe. kan man ikke finne det på nettet og kjøpe det der?Anonymous poster hash: 2ccd1...a50 Muligens. Men det er ikke like utbredt i Norge å kjøpe programlisenser over nett. Prisen på photoshop ligger vel må på 2-8000 kroner avhengig av om det er student, hjemme eller firmalisens?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 adobe. kan man ikke finne det på nettet og kjøpe det der? Anonymous poster hash: 2ccd1...a50 Det er flere photoshop der ute. Photoshop elements osv. Er du nybegynner så annbefaler jeg å laste ned et lignende program (gimp f.eks) som er helt gratis. Anonymous poster hash: db2ea...daf
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 adobe. kan man ikke finne det på nettet og kjøpe det der? Anonymous poster hash: 2ccd1...a50 https://creative.adobe.com/products/photoshop Anonymous poster hash: 7dbdc...5ef
Gjest Sitronmelisse Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Photoshop Elements 11 kan du laste ned for 800,- (http://www.adobe.com/no/products/photoshop-elements.html). Du kan også laste ned en gratis prøve-versjon som varer en måned.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Photoshop og resten av adobes software blir ikke å få på box snart lengre. Det er nå rent ware. Sitter du på en Mac vil jeg anbefale Pixelmator og Acorn for fotoeditering. Billigere blir det også.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Photoshop og resten av adobes software blir ikke å få på box snart lengre. Det er nå rent ware. Sitter du på en Mac vil jeg anbefale Pixelmator og Acorn for fotoeditering. Billigere blir det også. men fotoshopp, eller, photoshop er jo et program som er verdt å kunne. jeg kan gimp og slike ting men vil bytte over til photoshopp. fordi jeg syns bildene blir finere da. renere og man ser forskjellen på photoshopbilder og gimps. jeg bruker ikke mac da så pixelmator og acorn er ikke aktuelt men takk Anonymous poster hash: 2ccd1...a50
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 men fotoshopp, eller, photoshop er jo et program som er verdt å kunne. jeg kan gimp og slike ting men vil bytte over til photoshopp. fordi jeg syns bildene blir finere da. renere og man ser forskjellen på photoshopbilder og gimps. jeg bruker ikke mac da så pixelmator og acorn er ikke aktuelt men takk Anonymous poster hash: 2ccd1...a50 Vel, da får du kjøre pirat, men med tanke på at Adobe når går opp i skyene så vil det ikke ta sin tid før de mister sin industristandardstatus. Rett og slett fordi de profesjonelle ikke vil finne seg i det og satser på alternativer i stedet. og jeg spår Pixelmator, Sketch og Acorn vil være en av dem.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #13 Skrevet 26. juni 2013 For windows har du alternativene: Open Canvas, TVPaint, og Corel Draw. Og jeg tror at hvis Corel gjør en nativ Mac versjon av hele sin suite så vil de bli en sterk aktør igjen.
Guybrush Skrevet 26. juni 2013 #14 Skrevet 26. juni 2013 Problemet med corel er at de pokker ikke hører på brukerne sine og har ufattelig uinnovative og tungvinte løsninger. På jobb nå vi benytte de opp mot noen rolandmaskiner og lasere. Takk gud for Google sier jeg bare.
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juni 2013 #15 Skrevet 26. juni 2013 er det bilder du skal redigere, så er lightroom perfekt. tror jeg betalte en 900 for det, vel verdt det.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #16 Skrevet 26. juni 2013 Problemet med corel er at de pokker ikke hører på brukerne sine og har ufattelig uinnovative og tungvinte løsninger. På jobb nå vi benytte de opp mot noen rolandmaskiner og lasere. Takk gud for Google sier jeg bare. Enig.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #17 Skrevet 26. juni 2013 jeg har et spørsmål til. jeg har nå betalt 280 for photoshoppCC. jeg har lastet den ned trur jeg da, også ligger den på creative cloud men som en app. altså hvordan bruker jeg den? jeg har jo lastet den ned, men inne på adobe community så står det bare: last ned. hele tiden... bahh.. Anonymous poster hash: 2ccd1...a50
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #18 Skrevet 26. juni 2013 er det bilder du skal redigere, så er lightroom perfekt. tror jeg betalte en 900 for det, vel verdt det. ok. takk for tips hørte noen mente dette var veldig avansert men jeg vet ikke? har betalt månedsvis nå for photoshopCC, meeeeen jeg er trolig helt løk i hodet for det går ikke ann å bruke det. får bare beskje dom å laste det ned igjen og igjen... Anonymous poster hash: 2ccd1...a50
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juni 2013 #19 Skrevet 26. juni 2013 ok. takk for tips hørte noen mente dette var veldig avansert men jeg vet ikke? har betalt månedsvis nå for photoshopCC, meeeeen jeg er trolig helt løk i hodet for det går ikke ann å bruke det. får bare beskje dom å laste det ned igjen og igjen... Anonymous poster hash: 2ccd1...a50 Lightroom krever nok litt lesing, men gosh så verd det. Snekret veldig mange kule bilder, til og med tjent litt.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #20 Skrevet 26. juni 2013 Lightroom krever nok litt lesing, men gosh så verd det. Snekret veldig mange kule bilder, til og med tjent litt. ok. takker. Anonymous poster hash: 2ccd1...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå