alltidusikker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Mao få pule rundt med kjærestens velsignelse? Få kline med andre damer? Klå på deilige damer på byn? Flørte rundt?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Nei, jeg kunne ikke tenkt meg et åpent forhold. Enten er man sammen eller så er man ikke det, for min del er det så enkelt som det. Anonymous poster hash: f531a...f31 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Jeg er mann og kunne aldri i verden tenkt meg det. Helt i orden for meg om andre trives med en slik ordning, men for meg er det helt uaktuelt og frister ikke i det hele tatt.Anonymous poster hash: 35776...a83 2
BreakEveryRule Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tenker på alle forhold som åpne, men hun trenger ikke vite det.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tviler på at mange ville hatt det. Men er jo alltid noen.. Anonymous poster hash: fd217...bab
Gjest Sakone Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Det er absolutt ikke noe for meg hvertfall. Om det gjelder mange menn har jeg ingen formening om. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tenker på alle forhold som åpne, men hun trenger ikke vite det. Ok, tøffen. Anonymous poster hash: fd217...bab 22
-Jiinxs- Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Nei, det er ikke noe for meg. Er man i et forhold så skal man ikke hoppe rundt på andre. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Nei..?Anonymous poster hash: 55361...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tenker på alle forhold som åpne, men hun trenger ikke vite det. Sånne kommentarer var morsomme, de. Så fylte vi tolv, og da var vi liksom ferdig med dem. Jeg er så fascinert av folk som slenger ut sånne kommentarer og slår seg på brystet mens de føler seg kjempemandige. Både kvinner og andre menn (som meg) egentlig synes jo bare dere lyder som forvokste drittunger. Anonymous poster hash: 35776...a83 15
Gjest anonym Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tenker på alle forhold som åpne, men hun trenger ikke vite det. Det betyr at du aldri respekterer dama/ene du er sammen med.
BreakEveryRule Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 Sånne kommentarer var morsomme, de. Så fylte vi tolv, og da var vi liksom ferdig med dem. Jeg er så fascinert av folk som slenger ut sånne kommentarer og slår seg på brystet mens de føler seg kjempemandige. Egentlig, så danset jeg fugledansen...
Gjest JakeGreen Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 I teorien kan tanken være forlokkende, men jeg vet av erfaring at når jeg virkelig liker en jente, så mister jeg interessen for alle andre jenter. Og jeg kunne aldri akseptert å dele på kjæresten min. Men jeg har jo hatt flyktige relasjoner til jenter hvor det ikke har vært noen forpliktelser og samtidig møtt andre jenter, men det ser jeg ikke på som et skikkelig forhold uansett. Så ja, det er hva jeg tenker om åpne forhold.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Det er ikke min erfaring, og jeg er en kvinne som ikke er monogam av natur De fleste menn tiltrekkes av meg opp til et visst punkt, men de takler ikke tanken på å dele meg med andre partnere. Mulig det hadde vært anderledes om det "kun" var sex, men siden jeg knytter meg til flere på lik linje som de fleste ser ut til å knytte seg til en enkelt partner, så blir det for vanskelig for de fleste.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 Jeg tror det er et område hvor det er ganske stor forskjell mellom teori/fantasi og praksis. Mange (både menn og kvinner) kan nok oppleve at de blir tiltrukket av andre og kanskje kunne tenkt seg noe fysisk og uforpliktende med andre enn partneren uten at de følte de følelsesmessig sviktet kjæresten. Men hadde det vært helt ok for dem om partneren også hadde denne retten til å rote med andre? Der tror jeg det er mange som stopper opp Ellers er det jo ulike måter å arrangere "åpenhet" på, folk som har sex med andre, sammen, forteller hverandre om andre de har hatt sex med osv... det kan fungere, men forutsetter mye trygghet. Anonymous poster hash: 6d9f8...9c1
Steinar40 Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 Nei, jeg kan ikke tenke meg at det er noen stor andel av alle menn som vil ha et såkalt åpent forhold. Men en minoritet av alle menn vil sikkert det. Og det blir jo da allikevel mange raringer ettersom det finnes så mange mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #18 Skrevet 25. juni 2013 Jeg er kvinne og det er veldig fint å se at det finnes så mange ok menn her inne. Anonymous poster hash: 5deba...414 5
Gjest Mann Skrevet 25. juni 2013 #19 Skrevet 25. juni 2013 Kunne aldri falt meg inn å ha et åpent forhold. Jeg kikker ikke på andre damer når jeg er i forhold. Da er det kun henne det gjelder. Tror menn er blitt bedre enn damer på å være tro mot sin partner og ønsker seg ei dame han har for seg selv. Og hun har han for seg selv. Mann.
miaaca1 Skrevet 26. juni 2013 #20 Skrevet 26. juni 2013 Min samboer hadde nektet på noe sånt. Er man sammen, så er man sammen med bare den personen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå