AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Nå er jeg lei av å få smuler av oppmerksomhet fra menn. Dette til tross for at jeg har fått høre fra en del folk at jeg har bra utseende. Og gode indre egenskaper vet jeg at jeg har. Så jeg synes absolutt jeg fortjener en flott kjæreste. Jeg tror jeg må gjøre meg enda mer synlig. Det er tydeligvis ikke nok å bare ha et pent/søtt ansikt og fin kropp, for å få oppmerksomhet og bli bedt på date av menn. Jeg har tenkt å bli mer sexy i måten jeg kler meg på (ikke vulgært). Fremheve kroppen og det feminine. Kanskje menn da skjønner at jeg er tilgjengelig? Skjønner ikke helt hvorfor det skal være så vanskelig, jeg... Anonymous poster hash: 88620...a5f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Og sist men ikke minst MÅ du ha karisma. Man kan godt være helt ''vanlig'' men allikevel få mange som potensielle kjærester, alt handler om hvordan man ''stråler'' ut positiv energi til andre mennesker. Du kan være så pen du vil, men INGEN har lyst til og være sammen med ei som bare er sur og tverr. Anonymous poster hash: 9b38e...be6 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Hva med å faktisk ta kontakt selv i stedet for å forvente at de skal kontakte deg? Anonymous poster hash: cfb1e...6a7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Og sist men ikke minst MÅ du ha karisma. Man kan godt være helt ''vanlig'' men allikevel få mange som potensielle kjærester, alt handler om hvordan man ''stråler'' ut positiv energi til andre mennesker. Du kan være så pen du vil, men INGEN har lyst til og være sammen med ei som bare er sur og tverr. Anonymous poster hash: 9b38e...be6 Joda. Jeg kunne godt levd med en uten karisma. Jeg liker de litt "kjedelige" jentene, syntes det er slitsomt med energibombene. Anonymous poster hash: db7b3...b97
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Joda. Jeg kunne godt levd med en uten karisma. Jeg liker de litt "kjedelige" jentene, syntes det er slitsomt med energibombene. Anonymous poster hash: db7b3...b97 Jeg har ikke den type karisma at jeg er midtpunktet i et selskap eller i lunsjen. Og det vil jeg ikke være heller. Men jeg er blid, og jeg viser utstråling når jeg snakker med noen om noe jeg er engasjert i. I det siste har jeg ikke tenkt så mye på at det må skje noe. Men en mann er jo velkommen inn i mitt liv. Kanskje jeg ser han nå hvilken dag som helst. Anonymous poster hash: 88620...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå