Gå til innhold

Slutt med kjæresten, hadde det gøy, savner han igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 19 år som var sammen med eksen min i ca. 2 år. Er vel 3-4 mnd siden det ble slutt.

Egentlig tok jeg ikke bruddet så tungt, siden vi hadde en del nedturer og tok hverandre for gitt den siste tiden. Tror vi begge var litt lei hverandre, og ble lett irriterte på hverandre, så det gikk helt greit selv om det selvfølgelig var trist.

Siden jeg ikke drakk alkohol og festa før jeg traff han, så har jeg aldri prøvd ut "singellivet" på byen. Etter det ble slutt, så dro venninene mine meg mye ut på byen, og har flørta og kyssa med noen gutter etter det ble slutt. (Ikke hatt sex, det er ikke noe jeg vil gjøre med noen jeg ikke har følelser for) Jeg trodde egentlig at det å gå å treffe andre og ha det gøy ville hjelpe meg til å komme over han, noe det også gjorde en stund.

Men den siste uka har jeg begynt å tenke veldig masse på han igjen, og savner alt det vi hadde sammen. :( Tror det var at han hadde bursdag som gjorde utslaget, begynte å tenke på den reisen vi hadde snakka ha i sommer på bursdagen hans, så kom alle minnene tilbake.. Jeg brukte egentlig ikke noe særlig tid til å tenke over alt vi hadde sammen når det ble slutt, prøvde liksom å bare tenke på andre ting og fortrenge det.

Nå vil jeg bare ha han tilbake! Vi bor et stykke unna hverandre, så jeg kommer ikke til å treffe han tilfeldig. (Er snakk om flere timers avstand nå) Har ikke hatt kontakt med han etter bruddet (bortsett fra en melding på bursdagen hans) og jeg vet ikke om han i det hele tatt tenker på meg, eller hva han gjør. Tror han har glemt meg helt.

Nå hører jeg bare på triste sanger, ser på bilder av oss, og tenker på alt vi kunne hatt sammen. Kjenner jeg fortsatt elsker han, samtidig som jeg føler en viss bittterhet pga. måten bruddet skjedde på, løgner om at vi skulle fortsette som venner (fikk korte, sure svar de første dagene, og har ikke tatt noe mer kontakt, det har ikke han heller) osv..

Aner ikke hva jeg skal gjøre, eller hvordan jeg skal endre tankene mine om han.

Noen som har opplevd noe av det samme eller som har noen tips?

Anonymous poster hash: b156c...1bd

Anonymous poster hash: 0cc49...e07
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følger med på denne tråden her!

Savner også gutten min, 2 mnd siden det ble slutt, brydde meg ikke da, men nå gjør jeg det ..

Du er ikke alene :hug:

Anonymous poster hash: 3afd6...925
AnonymBruker
Skrevet

:hug: til deg også!

Litt godt å vite at man ikke er alene om slike ting.

Anonymous poster hash: 0cc49...e07
Skrevet

Om du vet at det ikke kan bli dere to igjen, så tror jeg det lureste er å ta den tiden du trenger til å komme over det. Om du fortrenger noe, så kommer det ofte opp til overflaten igjen senere dessverre.. :(

AnonymBruker
Skrevet

Enig med personen over meg. Tror det er noe som kommer tilbake fordi du ikke har bearbeidet følelsene etter bruddet. Høres ikke ut som om forholdet deres hadde mye fremtid.

Anonymous poster hash: a1ac0...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Som fortjent. Du vet ikke hva du har før det er borte. Du verdsatte ikke han og han har det garantert bedre uten deg.

Anonymous poster hash: fa62a...246
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...