Gjest Bjørn Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Når kjæresten min var 18 var hun i en stygg bilulykke. Hun ble hardt skadet og hennes høyre ble aldri helt bra. På en god dag bruker hun krykker, på en dårlig rullestol. Selv om hun ikke er noe glad i å bruke den. Hun har alltid ville dra til Roma ettersom hun er veldig glad i renessansen som tidsepoke. Jeg husker hun sa en gang hun drømte om å gå opp den spanske trappen, men trodde vel ikke det kom til å skje. Hun har bursdag om en måneds tid og jeg har tenkt på å bestille tur til oss til Roma. Men som kom jeg til å tenke på om hva om hun ikke vil dit fordi det minner henne bare mer om at hun er litt dårlig til bens. Eller noe liknende. Hva synes dere, er det en fin gave?
Gjest Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Snakk med henne! Hun har sikkert en mening om dette. En gave trenger ikke være en overaskelse. Man blir ofte mer glad for de gavene som man har litt påvirkningskraft på. Men i utgangspunktet så høres det ut som en strålende ide for meg. Du må bare huske å tilrettelegge slik at hun får de hjelpemidlene hun trenger, og hvile. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Jeg hadde likt det For meg hadde det betydd at du har lagt merke til og hørt meg. Anonymous poster hash: 71040...88a
mckinley Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Høres ut som en kjempefin og omtenksom gave, men jeg ville også spurt henne da det kan bli en skikkelig bom som du sier. Du høres ut som en flott mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå