Gå til innhold

Hvilken farge har huset ditt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huset vårt er umalt kebony som aldri aldri noen sinne skal males. Mørkegrå vinduskarmer. :)

Anonymous poster hash: f11fe...18d
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Staverngul (maling) med hvite karmer. En varm og fin gulfarge. Synes grått eller hvitt blir kjedelig - spesielt i boligfelt der nesten alle husene er omtrent like i fargen og dermed ser alle like triste ut - etter min smak da.

Forrige huset vårt var kirsebærrødt med hvite karmer, kjempefin farge det også (beis)

En fin blåfarge er for øvrig vanskelig å finne på hus, synes jeg, så det ville jeg styrt unna.

Endret av Ingeborg!
AnonymBruker
Skrevet

Lysegrått med hvite karmer og dør. Syntes det er penest med hvite vinduskarmer og dører. Syns det fort kan se blast ut med alt i en farge. Med mindre huset er helt hvitt da, da syntes jeg det er fint.

Anonymous poster hash: b5ffb...fc6

Skrevet

maler om fra lysegrå til mørkegrå i år!

Gjest celine
Skrevet

Huset vårt er i en varm gulfarge, har hvite karmer og grå dører. Huset er fra rundt 1935. Liker fargene, men syns det er vanselig å velge hageblomster som passer til fargene. Har man et hvitt eller grått hus passer alt.

Anonymous poster hash: 45628...be2

Samme her. Den varme gulfargen er fin nok, og passer til huset, men sliter med blomsterkassene, gitt :fnise:

Skulle helst hatt et hvitt hus, men alle husene rundt er hvite, så det blir litt for uniformert ;)

Skrevet

grått, med litt mørkere grå karmer... kjedeliiiig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...