AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Før jeg ble gravid veide jeg 56 kg, og jeg er 177 cm høy. Vet det var litt lite, men var mye stress i den perioden. Jeg har alltid hatt et sunt og variert kosthold, og er en av de irriterende jentene som spiser dobble måltider uten å legge noe særlig på meg. Men jeg har alltid vært nokså aktiv også. Uansett, veide meg i sted og da veide jeg 75 kg. Fikk mildt sagt hakeslep. 19 kg? Er det ikke skadelig å gå opp så mye? Jeg har jo så og si ikke vann i kroppen, så jeg kan ikke skylde på den. Eneste plassen jeg ser at jeg kan ha gått opp er på hoftene, men det er det eneste.. Blir nervøs for både svangerskapsdiabetes og svangerskapsforgiftning :/ Anonymous poster hash: bf344...872
mirama Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Samme her du..Jeg skrev en lignende tråd her for noen uker siden , "20 kg pluss i uke 30!" Jeg gikk opp 20 kr i uke 28, og er nå i uke 35 og har fortsatt gått opp 20 kg, så det har stabilisert seg. Her er det mye vann, og jeg troor det er mye fostervann. Desverre må vi bare godta at vi kanskje også har spist litt for mye, og prøve å holde oss i aktivitet. Så tror jeg kiloene forsvinner relativt klapt med amming.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Er det ikke slik at de som er litt undervektige gjerne går opp mer enn de som har litt ekstra fra før osv? Selv har jeg hatt noen kilo ekstra før svangerskapet, og er i uke 32, og har gått opp 7,5 kg. Finnes sikkert noen kilder på dette hvis du googler Anonymous poster hash: 4a3bc...d36
Nique Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Tror kanskje anonym bruker før meg er inne på noe. Jeg har også noen kilo for mye å dra på, og har gått opp 7kg totalt i svangerskapet. Kroppen lagrer det den har bruk for etter det jeg har skjønt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå