Gå til innhold

36 stemmer

1. 1. Hva er penest?

• Vida
      9
    • Sofia
      27

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tiden løper fra oss. Hva skal lillesøster hete? Vida eller Sofia? Hva mener dere? :)

Anonymous poster hash: b8b4f...bde

Anonymous poster hash: 2f137...2f8

Anonymous poster hash: 2f137...2f8
Skrevet

Vida minner meg om paradise hotel-deltakeren Vida-Lill. Det var vel egentlig ingenting galt med henne, men jeg tror ikke jeg ville gitt barnet mitt et navn som kan assosieres med PH (selv om jeg ser på det). Jeg ville gått for Sofia!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vida! Har aldri likt de der Sofie-Sofia-navnene. Men jeg leste Vidar i første omgang, det høres litt ... rart ut? Men likevel et pent navn. :)

Anonymous poster hash: 95112...233
Gjest Silvermist
Skrevet

Hmm...her ble jeg for første gang i tvil i en KG-navnetråd! Synes begge er fine, så det var lite hjelp å få fra meg TS.

Skrevet

Da Vida slapp kula! :bolledeig:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da Vida slapp kula! :bolledeig:

Dumme faen... :D

Anonymous poster hash: 1c2aa...3c5

Skrevet

Sofia! Vida minner om Vidar.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Vida minner meg om paradise hotel-deltakeren Vida-Lill. Det var vel egentlig ingenting galt med henne, men jeg tror ikke jeg ville gitt barnet mitt et navn som kan assosieres med PH (selv om jeg ser på det). Jeg ville gått for Sofia!

:fnise: Svenskeprinsen som heter Carl Phillip har en god stund nå vært kjæreste med en dame som heter Sofia. Hun er mest kjent for en tidligere deltagelse i Paradise Hotel Sverige. Det funderes i om de er neste par ut i Sverige blant kjendisene da hun fikk bli med på det offisielle familie-bildet av forlovelsen til "Madde". Hva tror du blir mest kjent for allmennheten om noen år? "Vår" normale Vida-Lill, eller Sofia som sannsynligvis gifter seg med prinsen?

Om man ser bort fra dette så foretrekker jeg Sofia. Når jeg tenker på ordet Vida lurer jeg liksom på hvor R-en i gutteversjonen av navnet er blitt av.

Om man tenker på hva navna betyr, så har har begge navna fine betydninger.

Endret av Mrs. Random Nick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...