Serpica Skrevet 24. juni 2013 #1 Del Skrevet 24. juni 2013 Hva er greia med alle disse nærbildene på forsiden til kg av sopp, flass, ørevoks, cellulitter osv.. i det siste?? Ikke så lenge siden jeg leste en tråd om noen andre som reagerte.. Har det begynt en ny redaktør eller en ny medarbeider som liker å lage fremsider med mildt sagt litt "udelikate" bilder? Ikke at det er noe galt med disse artiklene, de er jo ganske informative og nyttige. Men syns det er litt morsomt og nesten litt påfallende mange uappetittlige fremsider her for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 24. juni 2013 #2 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg har vært på internett siden 1805 og sett så mye rart at disse kg bildene legger jeg ikke merke til en gang. Anbefaler alle å søke på gangrene både på wikipedia og google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juni 2013 Sick! Haha..litt av noen fritidsinteresser du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 24. juni 2013 #4 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg har vært på internett siden 1805 og sett så mye rart at disse kg bildene legger jeg ikke merke til en gang. Anbefaler alle å søke på gangrene både på wikipedia og google. Æsssssj,hvorfor gjorde jeg det du skrev,hvorfor??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juni 2013 Æsssssj,hvorfor gjorde jeg det du skrev,hvorfor??????? Samme sier jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 24. juni 2013 #6 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg har vært på internett siden 1805 og sett så mye rart at disse kg bildene legger jeg ikke merke til en gang. Anbefaler alle å søke på gangrene både på wikipedia og google. Haha. Første setningen minnet meg om ungdommens uskyldige dager og fine nettsider som rotten.com, lemonparty.org og meatspin.com. Sistnevnte er forøvrig ganske morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg har vært på internett siden 1805 og sett så mye rart at disse kg bildene legger jeg ikke merke til en gang. Anbefaler alle å søke på gangrene både på wikipedia og google. Jeg lurer på hva USAs overvåkningsteam synes om alt det rare folk googler DE må ha sterke mager, de! Anonymous poster hash: d851f...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 24. juni 2013 #8 Del Skrevet 24. juni 2013 Æsssssj,hvorfor gjorde jeg det du skrev,hvorfor??????? Fordi jeg er så sjarmerende at alle damer gjør det jeg sier, selv om det bare er på et forum! Haha. Første setningen minnet meg om ungdommens uskyldige dager og fine nettsider som rotten.com, lemonparty.org og meatspin.com. Sistnevnte er forøvrig ganske morsom. Dette er historien om goatse Første gang du ser goatse: AHHHHHHH BLÆÆÆÆ AAAA HARK HARK UHHUHH Andre gang: UHHH ÆSJ!! BLÆ Treide gang: uff da Fjerde gang; meh 1204 gang; oh det er goatse jo, lenge siden jeg har sett deg, hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 24. juni 2013 #9 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg tror forresten jeg fortjener en pris. Jeg har bodd på internett i mange mange år, og har unngått både Rebecca Black og 2 girls 1 cup! ....men nå avsporer vi. Ekle ting på KG. Jeg synes ekle ting er bedre enn rumper, kameltåer og pupper. Det blir så påtatt "SEX SELGER SÅ LES ARTIKKELEN MIN PLS". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #10 Del Skrevet 24. juni 2013 Bluewaffle <3 Anonymous poster hash: 8453b...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 24. juni 2013 #11 Del Skrevet 24. juni 2013 Sick! Haha..litt av noen fritidsinteresser du har wellcome to the internet, enjoy your stay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå