Jeanine Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Det er ca en måned siden jeg fikk kjolen min (fra bridesave), men jeg har ikke fått regning fra tollvesenet.. Er ikke sikker på hvordan slikt noe fungerer, om jeg er pliktet til å melde fra eller om de allerede vet om kjolen og sender meg regning på det jeg skal betale.. Noen som vet?
Gjest Ethereal Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Hvis du ikke har fått noen regning eller noen informasjon om at du må betale inn avgifter, trenger du vel ikke å reagere i det hele tatt?
julibrud 2004 Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Jeg fikk melding fra posten at jeg måtte betale moms. Kunne gjøre det selv eller la posten gjøre det for meg for en avgift.. Fikk ikke varen før etter jeg hadde betalt momsen.. Viss du ikke har fått noe i forkant, da regner jeg med at du ikke trenger å bry deg noe om det...
Livva Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Jeg fikk brev fra tollvesenet en god stund etterpå, husker ikke eksakt hvor lang tid det gikk, men den dukker opp en god stund etterpå. Min toll kom på en tusing men kjolen var rimelig, så det var deffently verdt det.
Monimos Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Jeg fikk en regning på toll og moms i posten noen uker etter at jeg fikk kjolen. Du trenger ikke å foreta deg noe før en eventuell regning dukker opp. Det er postverket sitt ansvar at pakken blir fortollet ved ankomst til Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå