Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk sms kl 20 i dag om at skatteoppgjøret mitt nå var klart. Det har ikke samboeren min fått og det ligger heller ikke på altinn slik mitt gjør. Betyr det at han da får sitt til høsten eller kjører de det ut i puljer?

Vi får tilbake begge to, ingen har gjort endringer.

Anonymous poster hash: 4d142...098

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at dere må leve i spenning litt til. Slapp av, ta et glass vin og vent et par dager. Begge to får pengene tilbake - før eller siden.

Anonymous poster hash: 04749...07a

• Liker 1
Skrevet

Både mannens og mitt skatteoppgjør er klart. Gjorde mange endringer, og fikk igjen ytterligere en slump penger, så det blir 10.000 kr tilgode på skatten for meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Er han e-bruker, da?
Er bare e-brukerene som skal ha fått oppgjøret i dag, iallefall. Stod det. Et sted...

Jeg fikk forøvrig oppgjøret tidligere i kveld selv :) (er e-bruker)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, vin hadde kanskje vært noe!

Nå er vi jo klar over at man ikke nødvendigvis får pengene i juni så det er heldigvis ikke slik at ferien står og faller på dem. Var bare nysgjerrig på om han nå da må vente til høsten siden jeg fikk beskjed nå om at mitt var klart og han ikke gjorde det.

Anonymous poster hash: 4d142...098

Gjest Tirkes
Skrevet

Har ikke fått SMS ennå, og er eBruker, men oppgjøret mitt var klart i dag tidlig.

Skrevet

Trudde skatteoppgjeret kom fortløpande, og ikkje i puljer slik som før. Men litt usikker...

Har vertfall fått mitt.

AnonymBruker
Skrevet

Både mannens og mitt skatteoppgjør er klart. Gjorde mange endringer, og fikk igjen ytterligere en slump penger, så det blir 10.000 kr tilgode på skatten for meg.

Hvordan hjelper dette TS?

Anonymous poster hash: 7e224...87c

• Liker 9
Skrevet

Hvordan hjelper dette TS?

Anonymous poster hash: 7e224...87c

Overskriften til ts er "Skatteoppgjøret 2012, har du fått?", ergo er ikke mitt svar mindre relevant enn andres her inne. De ulike svarene vil jo også bare vise at noen får nå, andre senere.

• Liker 5
Skrevet

Har ikke fått noe ennå... Venter i spenning :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Har ikke fått noe og vil tro at jeg får en gang i høsten.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått skattepengene idag?

Jeg får tilbake 14000, men jeg ser på kontoen min at jeg har fått 6000,- idag. Det står ikke noe om hvor eller hvem det er fra. Mulig banken er treig med å oppdatere.

Liker ikke å ha penger på konto som jeg ikke vet hvor det kommer fra. Det er bare skatteetaten som vet om denne kontoen, da jeg har lønnskonto og sparekonto hos en annen bank. Jeg er e-bruker.

Anonymous poster hash: ef10c...bec
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått skattepengene idag? Jeg får tilbake 14000, men jeg ser på kontoen min at jeg har fått 6000,- idag. Det står ikke noe om hvor eller hvem det er fra. Mulig banken er treig med å oppdatere. Liker ikke å ha penger på konto som jeg ikke vet hvor det kommer fra. Det er bare skatteetaten som vet om denne kontoen, da jeg har lønnskonto og sparekonto hos en annen bank. Jeg er e-bruker. Anonymous poster hash: ef10c...bec

Da har det nok blitt justert ned til 6000kr tilbake.

Anonymous poster hash: 4f56f...c54

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Skal kjøpe (hverdags)kjole for en femtedel av pengene, så jeg vil ha dem NÅ!

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Da har det nok blitt justert ned til 6000kr tilbake.

Burde ikke det stått på den siden til altinn da?

Jeg skulle få tilbake 4000:-, men i dag fikk jeg inn 500:-.

Det er ingen andre jeg skulle fått penger fra så eneste alternative er skatten

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Rart at så mange får nesten 10 ganger mindre enn forventet. Kan jo håpe det er noe feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjed her også! Fikk inn 6000kr også forsvant de nå i kveld. Men får igjen 9000 egentlig, så rart det her..

Anonymous poster hash: 51c94...7d7

Skrevet

Ingenting her, æsj. Skulle gjerne fått pengene nå, eller i hvert fall oppgjøret. Jeg gjorde en del endringer, og er litt spent på om det påvirker beløpet.

AnonymBruker
Skrevet

Skjed her også! Fikk inn 6000kr også forsvant de nå i kveld. Men får igjen 9000 egentlig, så rart det her..

Anonymous poster hash: 51c94...7d7

Så rart! Spesielt at de forsvant igjen? Er det egentlig mulig?

Anonymous poster hash: a0cb1...41f

Skrevet

Kanskje det er etterbetalingen din fra NAV? Grunnbeløpet er oppjustert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...