Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken mascara bruker du for å få lange fyldige øyevipper?

Anonymous poster hash: 3e536...445
Videoannonse
Annonse
Skrevet

million dollar lashes! sverger til den. har veldig lange øyenvipper, så er bare ute etter å få de fyldige

Gjest Raptuza
Skrevet

Oriflame Superstretch. Like god som

mle favoritten min L'extreme fra Lancome

Skrevet

Har ikke tro på maskara kan gjøre vippene lengre. Jeg har brukt sikkert 50 forskjellige. Men fylde få man. Denne er den beste, brukt den i årevis:

Max+Factor+MASCARA+FALSE+LASH+EFFECT.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Hynose fra Lancome og telescopic fra L`oreal.

Anonymous poster hash: 39210...df4
Skrevet

Million Dollar Lashes og Hypnose fra Lancome :)

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Estee Lauder Sumptuous Extreme. Den er råbra, og jeg får ofte spørsmål om jeg har falske vipper når jeg bruker den.

Skrevet

Dior Iconic.

Skrevet

Estee Lauder Sumptuous Extreme. Den er råbra, og jeg får ofte spørsmål om jeg har falske vipper når jeg bruker den.

Den syns jeg var helt grusom, 300 kr ut vinduet. Alt for stor og lang kost og alt for mye produkt på vippene. Snakk om edderkoppvipper! Best i test my ass. Hadde samme erfaringen med YSL sin false lash effect maskara. Mulig det er fordi jeg har så tynne vipper som lett blir overlasset med produkt. Sluttet å kjøpe "design" mascaraer for lenge siden....

Gjest smooch
Skrevet

Isadora Precision mascara. Den er litt annerledes og krever litt jobbing, men det er verdt det!

Skrevet

Syns alle isadora sine mascaraer legger igjen en mørk skygge under øynene etter få timer. Det er så synd fordi de har mange gode mascaraer.

Skrevet

De siste dagene har jeg brukt Essence I <3 extreme crazy volume mascara som jeg kjøpte i Kroatia, og jeg er super-overrasket over hvor bra den er! Kosten er helt amazing og den gir faktisk crazy volum. Minner ganske mye om Maybelline Lash Stylist, som var favoritten min helt til å slutta å selge den (her i Norge).

Skrevet

Jeg sverger til Max factor falsh lash effect fusion, den der blålilla. Elsker den! Får faktisk lange og fine øyevipper, og ingen klumper. Elsk :)

Skrevet

Lancome Hypnose.

Prøvd andre, men kommer alltid tilbake til den. Gjør vippene veldig fine synes jeg.

Jeg hadde blitt fornærmet hvis noen lurte på om jeg hadde falske vipper, synes IKKE det er pent hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...