Gå til innhold

god mat pytt i panne noen som husker? savner du noen produkter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen som husker det var en slik pytt i panne rett. (tror det var det det het)

også var det noen kjøttboller

litt gulrøtter

og pasta

det som var spesielt var krydderet den smakte så godt!

noen som vet hva het? eller hvilket merke som hadde den?

Noen som har andre produkter de savner?

Videoannonse
Annonse
Gjest sweetsugar
Skrevet

Er det brokkoli i den også? Vet at Findus har en pytt i panne med kjøttboller, gulrøtter, brokkoli og pasta :) Husker ikke at det var noe krydder på den, men den er himla god

Skrevet

Er det brokkoli i den også? Vet at Findus har en pytt i panne med kjøttboller, gulrøtter, brokkoli og pasta :) Husker ikke at det var noe krydder på den, men den er himla god

husker ikke om det var brokkoli i denne type pytt i panne tror kanskje det var litt.

men det var et spesielt krydder på den.. det er vel lenge siden den sluttet og eksistere denne med krydder på husker den fanges i år 99..

den du nevner uten krydder er også god, men er krydderet jeg savner.

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke noen av disse:

Pytt i panne

Pasta

Anonymous poster hash: fa75e...9b8
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Tror det er den nederste der Ts mente. Den er i hvert fall veldig god. Vi pleide å ha fløte over. Da ble den enda bedre:)

Er ikke lenge siden jeg så den på Kiwi.

Jeg savner Toro gresk wraps. Dressingen som var med var kjempegod!

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke noen av disse:

Pytt i panne

Pasta

Anonymous poster hash: fa75e...9b8

Nei er ikke noen av de. Den nederste ligner mest, bortsett fra at pastaen så helt annerledes ut så var et spesielt krydder på den jeg likte så godt...

Hadde blitt veldig glad om noen fant bilder av den retten jeg savner. eller vet hva krydderet heter.

Produktet finnes ikke i butikkene lenger:(

Gjest winston
Skrevet

Prøv Natvigs krydderblanding. Mener krydderet smakte litt à la det.

Skrevet

Prøv Natvigs krydderblanding. Mener krydderet smakte litt à la det.

tusen takk for svar skal prøve den krydderblandingen:)

Husker du mer om den pytt i pannen jeg savner eksempel hvilket merke pytt i panne det var?

Gjest winston
Skrevet

tusen takk for svar skal prøve den krydderblandingen:)

Husker du mer om den pytt i pannen jeg savner eksempel hvilket merke pytt i panne det var?

Husker ikke merket, men var sikkert frionor eller findus. Broccoli var det iallefall i, og små pastasløyfer. Kanskje gulrot?

Skrevet

Husker ikke merket, men var sikkert frionor eller findus. Broccoli var det iallefall i, og små pastasløyfer. Kanskje gulrot?

ja det var gulrot kjøttboller og brokkoli i.

så var det pasta i men den var ikke formet som vanlige sløyfer men en form som lignet.. Finner ikke bilde.

Gjest winston
Skrevet

Ikke vanlige sløyfer nei, men klarte ikke forklare nærmere:) Har ikke sett sånn pasta annet sted.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hei noen som husker det var en slik pytt i panne rett. (tror det var det det het)

også var det noen kjøttboller

litt gulrøtter

og pasta

det som var spesielt var krydderet den smakte så godt!

noen som vet hva het? eller hvilket merke som hadde den?

Noen som har andre produkter de savner?

usj. Jeg syns pytt i panne var helt grusomt

Skrevet

Ikke vanlige sløyfer nei, men klarte ikke forklare nærmere:) Har ikke sett sånn pasta annet sted.

nei ikke jeg heller.

da vet vertfall at snakker om samme rett. :)

Skrevet

usj. Jeg syns pytt i panne var helt grusomt

hva var det du ikke likte da? Liker du verken kjøttboller, gullrøtter, pasta eller brokkoli?

Jeg synes en av de pytt i pannene som er nå den med pølser og en eller annen saus, den synes jeg er ekkel!

Gjest BettyBoop
Skrevet

hva var det du ikke likte da? Liker du verken kjøttboller, gullrøtter, pasta eller brokkoli?

Jeg synes en av de pytt i pannene som er nå den med pølser og en eller annen saus, den synes jeg er ekkel!

det smakte svidd

Skrevet

det smakte svidd

Svidd faktisk.

Ja ja smaken er forskjellig, jeg syntes den var veldig god!

Gjest BettyBoop
Skrevet

men den pytt i panne jeg tenker på inneholdt ikke pasta. det var noe grønnsaksterninger og potetterninger og gjerne noe løk og pølsebiter tror jeg det var i

Skrevet

men den pytt i panne jeg tenker på inneholdt ikke pasta. det var noe grønnsaksterninger og potetterninger og gjerne noe løk og pølsebiter tror jeg det var i

kan godt hende den var fæl

Er flere typer pytt i panne er bare en jeg er opphengt i at jeg synes var veldig god;)

Gjest Xhuckles
Skrevet (endret)

Tror nokk det er den ja, de kommer alltid ut med "Ny og forbedret version" Så du skal ikke se bort ifra at de har endret den. Men må si jeg savner Kavli's salamiost, de har ikke den her jeg bor lengre.

Endret av Xhuckles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...