Høhø Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Har kjøpt meg beige trenchcoat, ganske "standard" lengde og type. Hvilket skotøy synes dere er finest til trenchcoat? Kom gjerne med bilder
Athene Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Jeg føler meg penest i høye hæler tll trenchcoat. Selv om jeg er ganske høy føler jeg at lange jakker forkorter bena noe. Benytter stort sett pumps i nøytrale nyanser til min beige trenchcoat. Eventuelt ankelstøvletter. Disse var et fast tilbehør til min sorte trench i vår http://shop.acnestudios.com/shop/women/shoes/cypress-con.html
Wonders Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 jeg bruker gjerne litt hel... Disse orker jeg ikke gå i hele arbeidsdagen å så gå hjem i asså... 2
Høhø Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2013 Har ingen "fine" sko med hæler, så har til nå brukt rideskoene mine (lite brukt, og nypusset): Tenker å kjøpe noen støvletter i sommer, hvis jeg finner noen fine
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Skrevet 28. juni 2013 jeg bruker gjerne litt hel... Disse orker jeg ikke gå i hele arbeidsdagen å så gå hjem i asså... LEKRE! Anonymous poster hash: ec910...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå