AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har hatt spiral i ... ja veldig mange år. Ca 15 faktisk. Nå vil jeg gjerne ta den ut, for vi tenker på å få barn. Noen som har erfaring om hvor lang tid det kan ta? Jeg har hørt det kan ta veldig lang tid? Eller det vel kanskje individuelt det også?! Og hvor lang tid etter får jeg menstrasjon? Jeg har ikke hatt menstrasjon på 16 år. HJELP!!! Anonymous poster hash: fe58c...c76
Gjest Elyssa Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Hormon- eller kobberspiral? Jeg har hormonspiral, og legen sa til meg at dette var en av de prevensjonsmidlene som gikk raskest ut sv kroppen. Men vet ikke om det stemmer da
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Hormon- eller kobberspiral? Jeg har hormonspiral, og legen sa til meg at dette var en av de prevensjonsmidlene som gikk raskest ut sv kroppen. Men vet ikke om det stemmer da <Det er hormonspiral... Å, det var jo hyggelige nyheter Anonymous poster hash: fe58c...c76
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Mensen var tilbake ca 5 uker etter uttak, og jeg var gravid to pp etterpå Anonymous poster hash: 02d01...398
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Mensen var tilbake ca 5 uker etter uttak, og jeg var gravid to pp etterpå Anonymous poster hash: 02d01...398 pp? Perioder ? Anonymous poster hash: fe58c...c76
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Jeg tok ut spiralen og ble gravid etter to år (barnet er nå 29). Fikk ny spiral som ble fjernet etter ett år og ble gravid tre mnd. senere. Dermed fikk vi barn nr. to. Dette var planlagt og vi var heldige som fikk det som vi ville. Etter andremann steriliserte jeg meg siden vi var fornøyde med antallet. Må si jeg er meget takknemlig for å leve i en tid da man har muligheten til å planlegge barnefødsler såpass godt. Håper dere unge i dag ser hvor heldige dere er i forhold til tidligere generasjoner! Anonymous poster hash: 5d622...7c0
Veggdyret Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Jeg hadde hormonspiral i 9 år, da jeg tok den ut tok det 5 uker før jeg fikk normal menstruasjon og 4 måneder etter det igjen testet jeg positivt. Termin 13,5 måned etter at jeg tok ut spiralen.
Gjest Vevila Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Hormonene i hormonspiralen virker jo bare lokalt så det skal gå rimelig kjapt å komme tilbake i vanlig syklus igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå