AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Er det mulig å koble på en annen person sin iPod til min iTunes, så man kan dele musikken med hverandre? Jeg har lyst på noen av en venninne skiver, og hun vil ha noen av meg. Jeg sitter her med hennes iPod, og får opp hennes spillelister på min iTunes. Men jeg får ingen valg på listene. Anonymous poster hash: fb1eb...cbd
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Jeg er nesten helt sikker på at det ikke går. Apple/itunes er laget slik at man kan kun bruke et bibliotek om gangen/ en spiller om gangen..slik at du må kjøpe alt du trenger på itunes, og ikke kopiere/overføre. Dere kan lage dere spillelister som dere brenner ut på en cd eller noe, for så å legge det inn på itunes igjen. Det kan være at det finnes andre løsninger som jeg ikke vet om, er ikke så særlig datakyndig selv om jeg bruker itunes og har tenkt på den samme problemstillngen som du gjør. Anonymous poster hash: db21b...773
Neket Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Du kan laste ned et program som heter iDump for å få musikken fra hennes iPod over på din maskin.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 OK takk for tips Var redd iTunes hadde en slik sperre ja. Anonymous poster hash: fb1eb...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå