Gå til innhold

Bloggeren "Sisteplass" har begynt med reklame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble så glad da bloggen "Sisteplass" oppstod. Endelig en blogg med selvironi, og rett og slett god underholdning. Ikke minst et godt forbilde for mange unge. Nå har hun og, til min store skuffelse, så smått begynt med reklame. Håper virkelig ikke hun blir like rosa som alle de andre :(

Anonymous poster hash: ed47d...58a
Videoannonse
Annonse
Gjest Novacane
Skrevet

Hun må da få lov til å tjene penger på bloggen som alle andre, bare fordi hun kjører en annen stil så skal vel ikke det bety at hun ikke skal få lov til å reklamere og tjene penger? Det er vel ikke forbehold rosabloggere? Syns i alle fall ikke hun har forandret bloggestilen sin :)

• Liker 7
Skrevet

Jobber du gratis?

Hadde jeg hatt en mulighet til å tjene penger, og den var lovlig, ville jeg selvfølgelig grepet den.

• Liker 7
Gjest Snyltefluen
Skrevet

En blogg blir ikke automatisk dårligere av reklame, men ting som reklamert for av rosabloggere synker i verdi hos meg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun tar like mange (og dårlige) bilder som Ribsskog jo.

Her er forresten link

http://sisteplass.blogg.no/

Anonymous poster hash: b32e9...ace
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri skjønt greia med henne. Synes hun bare blir påtatt og tåpelig. Bedre enn rosabloggerne, selvsagt, men "god underholdning"? Hun legger ut bilde av seg selv på do. Hele jenta formelig skriker "le av meg, jeg er kjempemorsom og har masse humor og selvironi!" ...Nei.

Anonymous poster hash: 20fb2...7b1
  • Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Hun må da få lov til å tjene penger på bloggen som alle andre, bare fordi hun kjører en annen stil så skal vel ikke det bety at hun ikke skal få lov til å reklamere og tjene penger? Det er vel ikke forbehold rosabloggere? Syns i alle fall ikke hun har forandret bloggestilen sin :)

Hele greia med hennes blogg var at hun ikke ønsket å være en av rosabloggerne. Bare vent og se, hun utvikler seg i den retningen. Selv om hun ikke har silikon og restylane, og fremstiller seg selv som sexy og perfekt, så blir til slutt den bloggen kjøpt og betalt. Da er den ikke så spesiell lenger.

Jobber du gratis?

Hadde jeg hatt en mulighet til å tjene penger, og den var lovlig, ville jeg selvfølgelig grepet den.

Nei, det sier seg selv. Hun har aldri sagt at bloggen er jobben hennes.

Anonymous poster hash: dc3b8...f81

• Liker 3
Gjest oreokaka
Skrevet

Hvis det er en blogger jeg kan finne på å støtte ved hjelp av å klikke på eks adlink osv, så er det jo sisteplass. Hun er så søt :)

Skrevet

Nei, det sier seg selv. Hun har aldri sagt at bloggen er jobben hennes.

Så alt du bruker tid på utenom jobb skal du ikke tjene penger på? Selv om du har gode muligheter til det?

Jeg kan aldri se for meg at du hadde vært så veldedig om du var i samme situasjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så alt du bruker tid på utenom jobb skal du ikke tjene penger på? Selv om du har gode muligheter til det?

Jeg kan aldri se for meg at du hadde vært så veldedig om du var i samme situasjon.

Så flott at du kan konstatere det da :)

Skulle bare ønske det fantes noen populære bloggere som ikke blir opptatt av å tjene penger.

• Liker 1
Skrevet

Så flott at du kan konstatere det da :)

Skulle bare ønske det fantes noen populære bloggere som ikke blir opptatt av å tjene penger.

Helt ærlig - Dersom du hadde norges mest populære blogg, og muligheten til å tjene 50-60 000 i måneden (det Fotballfrue får i måneden), ville du da takket nei takk? Av ren veldedighet, fordi Norge ønsker bloggere som ikke er opptatt av å tjene penger?

Dersom jeg hadde vært så moralsk, ville jeg heller sørget for inntjening via reklame og overført dem direkte til Leger Uten Grenser eller lignende.

• Liker 3
Skrevet

For en gudsjammerlig kjedelig blogg. Hundre bilder av seg selv og kompisene, og that's it. Hva er greia?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig - Dersom du hadde norges mest populære blogg, og muligheten til å tjene 50-60 000 i måneden (det Fotballfrue får i måneden), ville du da takket nei takk? Av ren veldedighet, fordi Norge ønsker bloggere som ikke er opptatt av å tjene penger?

Dersom jeg hadde vært så moralsk, ville jeg heller sørget for inntjening via reklame og overført dem direkte til Leger Uten Grenser eller lignende.

Helt ærlig- jeg kan ikke forestille meg en lignende mulighet. Per dags dato er det ingen ting jeg ville gjort for så mye penger. Bloggen til FF er en jobb. Bloggen til Sisteplass er langt i fra hennes jobb. Jeg må fortsatt få lov til å mene at det er leit at hun utvikler seg i samme retning.

Skrevet

Hun reklamerer for sokker. Altså det er nesten søtt da!

Skrevet

Sorry, så ikke det siste innlegget. Vi får se lyst på det, hun gjør ikke sitt ytterste for å unngå å skrive at klærne er sponset som visse andre!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun sliter seg ikke ut slik de andre bloggerene gjør. Butikkene ser denne bloggen er best akkurat nå, derfor kaster de seg over henne og vil sponse. Tror neppe sisteplass blogger om å fylle leppene med restylane, legge negler og diverse slik lufthodene gjør. Derfor blir hennes blogg bedre, selv med litt reklame. Men det trenger ikke være mye, bare se på Fruas blogg. Den er bare reklame, og driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkjedelig. Er da virkelig bare oppstyla bilder av frua og.

Anonymous poster hash: 0d07c...889
Skrevet

Utrolig hvor lett det er å påvirke leserne. Kommentarfeltet er jo fullt med folk som skal kjøpe det samme som hun bruker

AnonymBruker
Skrevet

Ja er vel en grunn til at fotballfrua måtte bli gravid nå, siden sisteplass bloggen ble så populær. Det perfekte fenger ikke mer og oss vanlige får mer plass.

Anonymous poster hash: 0d07c...889
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker sisteplass jeg. Søt jente :)

Litt fail for folk som hater henne da at de klikker innom bloggen hennes, for hun får ikke akkurat mindre lesere av det heller.

Jeg likte snapsocks da!

Anonymous poster hash: c1736...41f
Skrevet

Hun må da få lov til å ha reklame på bloggen sin uten at hun skal bli som de andre rosabloggerne?! Forstår henne veldig godt jeg, at hun vil tjene penger på bloggen sin. Det hadde vel du gjort og, om du var henne :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...