AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Hei. Jeg har en lillebror på 16 som har fått masse kviser. Dette er genetisk, da både jeg og min storebror var fryktelig plaget i den alderen også. Han sier foreløpig at det ikke er noe som plager han. Likevel er han veldig opptatt av å spørre om mine hudpleieprodukter, da vi har snakket mye om det i min familie. Derfor tenkte jeg at jeg skulle kjøpe noe til han. Da tenker jeg først og fremst på rens, skrubb og fuktighetskrem. Det tror jeg er det eneste han hadde orket å bruke Han har bare mange bittesmå nupper i hele ansiktet, og veldig tørr hud. Det ser ikke ut som at huden hans er spesielt tørr. Jeg tenker derfor på skrubben og rensekremen fra MD. Jeg er veldig usikker på hvilken fuktishetskrem han burde hatt. Har noen tips og erfaringer? Anonymous poster hash: 2fcb8...1b3
oslotur Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 aldri bruk såpe i ansiktet, det er som å helle bensin på bålet
Gjest Nanne70 Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Dermalogica har en serie beregnet på ung, uren hud som heter Clean Start.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå