Gå til innhold

Oppblåst..i hele kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig fort oppblåst. Har et veldig stabilt kosthold, spiser NULL tilsatt sukker, lite raske karbohydrater, det eneste er litt havregryn og glutenfrie knekkebrød.
Uansett, jeg er fra tid til annen ganske oppblåst uten at jeg har spist noe mer eller annerledes. Kan godt hende det er i forbindelse med pms altså.
Men spørsmålet mitt er om det faktisk er mulig å bli oppblåst i hele kroppen? For det er ikke bare magen (den også), men generelt hele meg ser mye større og mer blubbete ut, til og med fjeset. Er det faktisk mulig?

Anonymous poster hash: 37c14...2aa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig. Kroppens deller kan lagre vann. Det skjer ofte i forbindelse med spising av karbohydrater.

Anonymous poster hash: cc7f1...6aa
AnonymBruker
Skrevet

celler*

Skrevet

Har en bekjent som har det slik. Tror hun sa at det var på grunn av svake muskler, hun får behandling.

De eneste stedene hun ikke blir oppblåst er i anklene og håndleddene :(

Skrevet

Allergier?

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok primært det er i forb med pms, evt karbohydrater (selv om jeg spiser lite av det). Men uansett er det mest det om det går an å bli "oppblåst" og blubbete i hele kroppen, ikke bare magen jeg var mest nysgjerrig på.
Blir sånn også veldig fort når jeg ikke får trent jevnlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig fort "oppblåst"/lagrer vann i kroppen om jeg spiser godteri/lyse bakevarer. Det meste jeg har gått opp/ned i vannvekt er 7kg på en uke!

Anonymous poster hash: f7867...670
AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig. Kroppens deller kan lagre vann. Det skjer ofte i forbindelse med spising av karbohydrater.

Eller ved trening, eller stress, eller menstruasjon, eller...

Vannretensjon er veldig vanlig,

Anonymous poster hash: 8a5db...1c0

AnonymBruker
Skrevet

Flere som er veeldig plaga med oppblåsthet før mensen? For en uke siden så jeg meg i speilet og tenkte at "har jammen blitt litt slankere", "treninga har gitt litt resultater" osv, nå en uke senere får jeg nesten vondt av å se på meg selv, - er plutselig bælfeit igjen. Fjeset er oppblåst, overkroppen diiger osv. Hvor mye er det egentlig mulig å legge på seg i forb med pms? Kan jo ikke akkurat ha lagt p meg så mye den siste uken hvis det ikke er derfor :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...