Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg sånn at jeg og barnefar har funnet tilbake etter noen grusomme måner. Og han har innrømmet at han har savnet oss og prioritert helt feil.

Men nå er han og hjelper en nabo, og dro tilig i mårrest. Han sier aldri nei når noen spør.

Men jeg føler at skal prioriter meg og barna nå som vi er blitt sammen igjen :(

Kjenner det bare irriterer med sykt at han bare drar for og hjelpe og er borte hele dagen, og igjen er jeg den som tar meg av barn og hus.

Blir så frustrert. Er der jeg som er bitch eller burde han prioritere Anderledes?

Hvordan kan jeg evnt snakke med han om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry skrivefeil, men iPhone'n lever sitt eget liv:)

Skrevet

Du overreagerer.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Solstråle
Skrevet

Ja han er verdens snilleste :)

Men skulle bare ønske han kunne si nei for jeg skal være hjemme og hjelpes til med barna og kose meg.

Men skjer ikke.

Skal og være sakt at han var utro før et år siden over en lengre periode.

Og etter da har jeg hatt problemer med og "slippe" han av syne. Forventer han skal sitte hjemme og bare være sammen med oss. Men jeg må vel bare begynne og slappe mere av :(

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Solstråle
Skrevet (endret)

Dere får legge litt planer sammen, og "frede" enkelte helger der han ikke skal hjelpe noen eller stille opp på dugnad, etc.

Dere må sette av tid sammen for å jobbe med forholdet.

Samtidig bør du ikke kvele han helt.

Forstår at det er vanskelig i lys av at han var utro, men du valgte å gi han en ny sjangse.

Edit: manglet bokstav.

Endret av Themis
AnonymBruker
Skrevet

Avtal dager der dere skal være sammen og du vil ha hjelp. Forklar at det er reelt og at han må si nei om andre spør om hjelp denne dagen.

Samtidig er det viktig at du ikke kveler han. Selv om han var utro så vil det ikke bli bedre om du holder ham i bånd. Dere må vise tillit begge to.

Anonymous poster hash: abb93...afd

Skrevet

Tusen takk for svar :))

Jeg skal snakke med han i kveld når han kommer hjem.

Nå jobber han 1 uke borte og en hel uke hjemme, så er eni at jeg ikke må kvele han. Men blei bare litt irritert for jeg ante ikke han skulle hjelpe naboen idag. Å nå har han vert borte i snart 9 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...