Gjest bustyvel Skrevet 24. juni 2013 #1 Del Skrevet 24. juni 2013 Har ei fillerye liggende innenfor utgangsdøra, som ristes ganske ofte, men den er jo tvers gjennom møkkete.. Sko, hundepoter, u name it.. Kan man vaske disse? Den er (dessverre) ikke hjemmelaget, men kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 24. juni 2013 #2 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg har slike billige ryer fra Jysk osv. Slenger dem i vaskemaskinen nå og da etter en real rist/bank for å få av det verste først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 24. juni 2013 #3 Del Skrevet 24. juni 2013 Hvilket program/grader kjører du de på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg vasker min på 40grader, helt vanlig prog. Anonymous poster hash: 6a595...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 24. juni 2013 #5 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg vasker min på 40grader, helt vanlig prog.Anonymous poster hash: 6a595...120 Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. juni 2013 #6 Del Skrevet 24. juni 2013 Mine går også på 40 grader - har gått helt fint så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hompetitten Skrevet 26. juni 2013 #7 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg vasker også mine på 40 grader. De går i oppløsning etter en del vask, men alt som brukes slites, så da er det bare å kjøpe ny. Bedre det enn en skitten rye (og rens koster jo nesten like mye som ei ny). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 26. juni 2013 #8 Del Skrevet 26. juni 2013 Den overlevde 40grader Tusen takk skal dere ha for tips Ja, de koster jo ikke all verden, men godt at de kan vaskes, tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. juni 2013 #9 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg har tre stykker og kjører dem også på 40 grader når de blir for skitne. Filleryer er ganske ålreite sånn, de tåler alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå