AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Var å klipte meg i dag, samme firsør som sist fordi jeg ble så fornøyd da. Er ikke like fornøyd denne gangen, lengden og luggen ble kjempefin, men frisyren ble mer bob-aktig enn oppklipt og luftig slik jeg hadde sist og selvsagt ville ha det denne gangen også. Men jeg la selvsagt ikke merke til det før jeg kom hjem. Var kanskje ikke så flink å si i fra heller. Det er ikke sånn at jeg ser helt forjævelig ut på håret, det bare ble ikke helt slik som sist da jeg var så fornøyd. Kan jeg gå tilbake i morgen og høre om jeg kan få det klipt opp litt mer? Eller må jeg betale nye 600 kroner for det?:\ Anonymous poster hash: 2d4f4...3b5
FrøkenBaker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Hvis du skal gå tilbake så gjør det så snart som mulig. Kan hende du ikke må betale full pris, men husk å være spesifikk. Kan det forresten være måten håret ditt er stylet som får det til å se mer "bob" ut? Kanskje vaske det og se om du fortsatt synes det ser ut som feil klipp?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Bilde? Anonymous poster hash: c14e8...ea9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Ring å si at det ble ikke som du hadde sett for deg. Spør om hun kan rette på det litt. Og nei du skal ikke betale noe, om du skal det så synes jeg at det er rart.Anonymous poster hash: 2a696...a94
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Vil helst ikke legge ut bilde:p Hvis du skal gå tilbake så gjør det så snart som mulig. Kan hende du ikke må betale full pris, men husk å være spesifikk. Kan det forresten være måten håret ditt er stylet som får det til å se mer "bob" ut? Kanskje vaske det og se om du fortsatt synes det ser ut som feil klipp? Hun stylet ikke håret med noe annet en en eller annen spray før hun bare fønet litt volum i det. Har dusjet for å se om det ble bedre når det tørket men er likens:\ Ring å si at det ble ikke som du hadde sett for deg. Spør om hun kan rette på det litt. Og nei du skal ikke betale noe, om du skal det så synes jeg at det er rart.Anonymous poster hash: 2a696...a94 Får stikke innom en tur i morgen og høre om hun kan rette litt på det som du sier, kan godt betale litt for det selvsagt men ikke full pris. Uff, føler meg skikkelig slem her, hun gjorde jo en god jobb, jeg var bare ikke så klar på hva jeg ville ha denne gangen tror jeg. Anonymous poster hash: 2d4f4...3b5
Mija Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har gått tilbake en gang. Frisøren fikset det på et kvarter, og jeg betalte ingenting. Tror neppe du må betale noe særlig, og garantert ikke full pris. Det er bedre å gå tilbake og be om endring på en hyggelig måte, enn å sitte hjemme og være misfornøyd. En bra frisør vil ikke ta det ille opp.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har gått tilbake en gang. Frisøren fikset det på et kvarter, og jeg betalte ingenting. Tror neppe du må betale noe særlig, og garantert ikke full pris. Det er bedre å gå tilbake og be om endring på en hyggelig måte, enn å sitte hjemme og være misfornøyd. En bra frisør vil ikke ta det ille opp. Ble klipt sent på dagen og oppdaget det som sagt ikke før jeg kom hjem, så jeg er nødt til å dra tilbake i morra, noe jeg fint kan gjøre for jeg starter sent på jobb i morra. Så får jeg bare prøve å være så hyggelig som mulig:P Æsj, så surt at jeg ikke så det før, så hadde jeg sluppet dette! Moron Anonymous poster hash: 2d4f4...3b5 Anonymous poster hash: 2d4f4...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå