Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tørt hår med naturlige krøller, og jeg sliter med å finne shampoo og balsam som funker... Har brukt Redken all soft en stund, og nå sist Joico k-pak, men det gjorde ikke så mye for håret mitt. :(

Har brukt hårkurer, og klippet meg for ikke så lenge siden.

Har noen godt tips til shampoo og balsam? :)

Anonymous poster hash: 49c6f...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Define argan oil funket bra på håret mitt, vet ikke hvordan den fungerer på krøller da håret mitt er ganske rett. Uansett så tar den ikke livet av lommeboka heller, så den kan være verdt forsøket :)

• Liker 1
Skrevet

Define argan oil funket bra på håret mitt, vet ikke hvordan den fungerer på krøller da håret mitt er ganske rett. Uansett så tar den ikke livet av lommeboka heller, så den kan være verdt forsøket :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å høre med en friøsr om hva de anbefaller? De har mye bedre kompetanse til å svare på spørsmål ang forskjellige hårtyper, så de kan helt sikkert hjelpe deg med å velge rett produkt.

Du burde forresten bestille produkter fra feelunique.com eller lignende, da de er mye billigere :)

Anonymous poster hash: 499cd...d92
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er frisør som har anbefalt Redken og Joico. Hadde et håp om at noen her hadde gode forslag. :)

Skrevet

Morroccanoil moisture repair, hårkuren og hårolja deres er også deilig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var innom butikken og kjøpte oljen til Define i lunsjen, får teste den i morgen.

Moroccanoil hadde ikke frisøren her... :(

Takk for tips, skal testes ut! :)

Skrevet (endret)

Var innom butikken og kjøpte oljen til Define i lunsjen, får teste den i morgen.

Moroccanoil hadde ikke frisøren her... :(

Takk for tips, skal testes ut! :)

Nå har jeg ikke prøvd akkurat denne, men for meg som også har tørt hår er billigprodukter helt ubrukelig. Men si ifra om du syns den fungerer :)

Endret av Nerine_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...