AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Er det noen som har erfaringer fra begge plassene? Hva er å anbefale? Jeg har dårlig erfaringer fra Tønsberg selv. Ikke direkte fra føden, men flere av de andre avdelingene/poliklinikkene. Har ikke vært på Skien før da. Det er like langt å reise til begge steder så det avgjør ingenting. Anonymous poster hash: 3e1a8...9e8
Nerine_ Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har født i skien tre ganger og er storfornøyd, en bekjent av meg har født i tønsberg og var ikke 100% fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har født i skien tre ganger og er storfornøyd, en bekjent av meg har født i tønsberg og var ikke 100% fornøyd. Takk for svar. Vet du hva hun ikke var fornøyd med i Tønsberg? Anonymous poster hash: 3e1a8...9e8
Nerine_ Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Takk for svar. Vet du hva hun ikke var fornøyd med i Tønsberg? Anonymous poster hash: 3e1a8...9e8 Jeg skal ikke si det for sikkert men tror det var med det helhetlige inntrykket av hvordan hun følte seg mottat, og hvor behjelpelige de var. Endret 24. juni 2013 av Nerine_
Lunete Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har født i Skien. Vel, strengt tatt tok jeg keisersnitt, men er veldig fornøyd med hvordan jeg ble ivaretatt der iallefall:-)
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 God erfaring med Tønsberg her, jeg bor også i området der det er vanlig å vurdere begge. Mange fra Vestfold vil heller til Skien, men tror denne "trenden" har avtatt. Man får lystgass på Tønsberg nå, noe som som var hovedargumentet for å dra til Skien da det ikke var lystgass på Tønsberg før. Anonymous poster hash: cce64...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå