Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er så forelsket at det er vondt, og problemet er at han ikke vil ha meg.

Han har flere ganger sagt at han har falt for meg og aldri følt det slik før. Men nå i det siste har han sluttet ringe meg, og sender bare kjedelige mld innimellom. det kan gå en dag uten at han svarer meg på mine mld. Jeg og skjønner jo at da er han ikke interessert, allikevel er det så vanskelig å bare kutte.

Vi bor og så lant fra hverandre at det ikke er mulig å treffes uten mye planlegging, noe som er vanskelig da vi begge to jobber ekstremt mye.

Hva skal jeg gjøre for å komme over han?? Han vil jo helt tydelig ikke ha meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så forelsket at det er vondt, og problemet er at han ikke vil ha meg.

Han har flere ganger sagt at han har falt for meg og aldri følt det slik før. Men nå i det siste har han sluttet ringe meg, og sender bare kjedelige mld innimellom. det kan gå en dag uten at han svarer meg på mine mld. Jeg og skjønner jo at da er han ikke interessert, allikevel er det så vanskelig å bare kutte.

Vi bor og så lant fra hverandre at det ikke er mulig å treffes uten mye planlegging, noe som er vanskelig da vi begge to jobber ekstremt mye.

Hva skal jeg gjøre for å komme over han?? Han vil jo helt tydelig ikke ha meg:(

Ble litt skivefeil der.. gikk litt fort..

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvor gamle dere er?

Anonymous poster hash: 1cd7d...734

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang er avstanden?

Anonymous poster hash: 432be...aa7
AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi du elsker en og vil ha en så betyr ikke det at han vil ha deg

Vi menn blir ikke automatisk innteresert i en kvinne bare fordi hun er forelsker i oss

Anonymous poster hash: d2264...33c
  • Liker 1
Skrevet

Vi er gamle nok... 35 og 45...

Jeg er fullstendig klar over at en mann ikke forelsker seg i meg bare fordi jeg vil ha han, men nå har jo denne mannen sagt flere ganger at han har falt for meg. Det var også han som startet det hele, ikke meg. Vi har ikke harr sex om det har noen betydning...

Skrevet

Vi er gamle nok... 35 og 45...

Jeg er fullstendig klar over at en mann ikke forelsker seg i meg bare fordi jeg vil ha han, men nå har jo denne mannen sagt flere ganger at han har falt for meg. Det var også han som startet det hele, ikke meg. Vi har ikke harr sex om det har noen betydning...

Vet han at du er forelsket i han da? Ka det være at han ikke vet det og mistet interessen fordi han trudde du ikke var interesert?

Skrevet

Du får se på det som en positiv ting, at dere bor langt ifra hverandre.

Bare forsett med livet ditt. Gjø det du vanligvis holder på med. Så vil nå tiden lege sårene dine.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingen som automatisk blir interessert i noen, som sier de er forelsket i en.

Det må jo som regel litt mer til enn det. Hvor mye er jo individuelt, men ellers er det jo bare en tilbakemelding på hvordan noens følelser opprinnelig er. Og som i mange andre øyeblikket, hvis noe fullstendig oppriktig blir delt er det ikke så veldig mye som tilsier at reaksjonen vil nødvendigvis bli helt den samme.

Anonymous poster hash: 57150...53b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...