AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Samboeren min skal på en årlig guttetur i flere dager og vi pusser opp badet nå. Han bestilte flere litauere til å jobbe med badet oppe og han har overlatt meg til å ta meg av dem mens han er avgårde. Dette er jeg så irritert over og jeg tok det opp med han istad da jeg innså at jeg måtte ha dem i huset hver dag i opptil ti-tolv tmer om dagen, og jeg er her helt alene. Jeg har så angst for sånt og jeg syns det er ekkelt, i og med at jeg sliter med å være folkesky og slikt fra før av. Han kunne ikke skjønne at jeg syns det var ille å være her alene med dem i flere dager. Da ble jeg sinna og syns han var jævlig dum hvis han ikke skjønte det (eller hva det nå var jeg sa) så han storma ut og nå har jeg låst meg inne på soverommet. Kjenner at jeg er så forbanna nå at jeg kunne herpa hele det forbanna badet. Hva hadde dere følt om dere måtte vært her hjemme alene med litauere som jobba på badet men som også skulel låne doen nede og kanskje inn på kjøkkenet noen ganger for å hente drikkevann og forskjellig. Hadde ikke dere syns det var ekkelt?? Han kunne jo ikke SKJØNNE hva det var jeg var så irritert for liksom!! Anonymous poster hash: bb823...e4b 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Jeg skjønner deg. Hadde følt det akkurat det samme selv. Sikkert fordi jeg er litt sjenert av meg, og hadde syntes det hadde vært ekkelt og kommunisert med de, og spesielt på engelsk. Og i tilegg skulle vært alene med de i flere timer pr dag. Skjønner akkurat hvordan du føler det. Anonymous poster hash: def07...c87 3
Steinar40 Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Men jeg antar at det var du som ville ha pussa opp badet? På den annen side skjønner jeg faktisk at du syns det er noe dritt. det syns jeg som er mann også. Selv om det er norske folk som gjør jobben. Det er jævla upraktisk å ha andre folk i huset. Spesielt over lengre tid. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Såpass må man da tåle om man skal få noe gjort. Synes du oppfører deg ganske barnslig. Sånne ting bør man rett og slett tåle dersom man da ikke har sosial angst eller liknende. Da hadde saken stilt deg annerledes. Anonymous poster hash: 4ca81...113 8
Gjest Twelve12 Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Syns du det er ukomfortabelt fordi de skal være der flere timer om dagen? eller fordi det er litauere? 13
BlendaSensitive Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Ikke noe morro med fremmede i hus, men sånn er det bare. Jeg förstår ikke helt problemet, du vil vel ikke gjöre jobben selv...? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Ta deg sammen, noen må fikse badet og typen din kan ikke holde deg i hånden hele tiden. Anonymous poster hash: e93b3...a0a 6
Leanne Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Hvis du synes det er så ekkelt, kan du kanskje bo hos en venninne mens mannen er borte? Jeg ser ikke problemet, om man skal få pusset opp badet er det nødvendig å ha håndverkere innom... Hadde ikke gjort meg noe, men om du ikke liker det så får du ta tak i situasjonen. Synes det er latterlig å bli sint på din samboer pga dette. 5
Steinar40 Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Jeg klarer ikke se problemet. Er det veldig vanskelig å forstå at fremmende folk rett og slett er i veien i eget hjem? 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Er det veldig vanskelig å forstå at fremmende folk rett og slett er i veien i eget hjem? Da får man la være å pusse opp da, eller gjøre det selv. Anonymous poster hash: 4ca81...113 8
Steinar40 Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Men de aller fleste kvinnfolk tenker sikkert sånn at så lenge badet blir pussa opp så finnes det intet problem Herregud for noen gærne dyr dere er hehe Endret 24. juni 2013 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Da får man la være å pusse opp da, eller gjøre det selv. Anonymous poster hash: 4ca81...113 Ja, men du skjønner jo at det er hun (TS) som vil ha badet pussa opp? hehe Endret 24. juni 2013 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Anonym litt lengre oppe her Jeg forstår henne iallefall, og hadde syntes det var ekkelt selv. Ikke fordi de er litauere (har jobbet ilag med flere, kjekke folk) men fordi jeg er sjenert av meg og hadde følt meg ukomfertabelt med å være alene med folk i huset som jeg ikke kjente. Så jeg skjønner henne veldig godt. TS: Det er ingen du kan være hos når de er der da? Iallfall dra på besøk store deler av tiden, så slipper du å være der hele tiden når de er der. Anonymous poster hash: def07...c87 2
Gjest Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Har forresten disse lithauerne sertifisering for å pusse opp bad? Det høres ikke bra ut at han bare har bestilt lithauere. Jeg ville bestilt en håndtverker! En med papirene i orden. Videre så bør dere løse problemene mellom dere med kommunikasjon, ikke dører. 7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #17 Skrevet 24. juni 2013 Altså, badet begynte å lekke og det ble overforsvømmelse nede i gangen. Så baddet måtte bli gjort noe med og det var gammelt og løent og aldri blitt gjort noe med. Jeg sliter med angst og har vært i terapi i mange år og jeg har skjønt at dette er noe jeg må lære meg å leve med.Samboeren min skjønner ikke hva angst er og har aldri hatt det, han ser bare dumt på meg når jeg reagerer på ting som jeg gjør, men for meg så er det reell angst når jeg kjenner det for ting. Jeg har aldri pussa opp et bad før og jeg visste ikke at han skulle ha litauere til å gjøre noe av jobben. Det kom som et slag i magen at han istad sa at jeg måtte gi denne mannfolk gjengen nummeret mitt så de kunne ringe og avtale med meg når de skulle komme alle disse dagene og i tillegg vøre her hjemme mens de er her. Dette kjenner jeg veldig angst for og jeg blir fly forbanna på at samboer ikke engang kan ha NOE forståelse for dette. Det er han som styrer showet med hele bad-opppussingen, og nå har han satt meg i en jævlig kjip klemme føler jeg. Han drar avgårde og koser seg og jeg må være her hjemme med en gjeng mannfolk jeg aldri har møtt før og de blir fra morgen til kveld. Er det virkelig vanskelig å se problemet for noen altså? Det syns jeg er rart.. Dette er veldig ubehagelig syns jeg selv. Pluss at på lørdag må jeg på et møte jer har grua meg skikkelig til og jeg ville ha med han som støtte, men han skal på denne turen og da ble jeg irritert for det og. Denne turen bare ødeleger så jævlig mye for meg. Og han har faktisk gjort det verre nå med disse litauerne som skal komme. Faen ta han altså... Og nei, selvfølgelig er det da ikke for at det er litauere!! Hallo... Det er da ikke det som er poenget her, så bare legg fra deg det du som kommenterte det. Anonymous poster hash: bb823...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #18 Skrevet 24. juni 2013 Ts her igjen.. jeg hadde hatt NULL problemer med det bare samboeren min hadde vært hjemme! Da hadde det vært noe annet!! Anonymous poster hash: bb823...e4b 2
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2013 #19 Skrevet 24. juni 2013 Ts her igjen.. jeg hadde hatt NULL problemer med det bare samboeren min hadde vært hjemme! Da hadde det vært noe annet!! Anonymous poster hash: bb823...e4b men skal dere vente til etter han kommer hjem? vil du ikke ha badet ferdig? 1
Tomaten Skrevet 24. juni 2013 #20 Skrevet 24. juni 2013 Og nei, selvfølgelig er det da ikke for at det er litauere!! Hallo... Det er da ikke det som er poenget her, så bare legg fra deg det du som kommenterte det. Anonymous poster hash: bb823...e4b Hvorfor kommentere at det er litauere da hvis det ikke er det som er problemet. Hvorfor ikke bare si håndverkere hvis nasjonaliteten deres er urelevant? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå