AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Har en bekjent som tidligere hadde litt ymse stil og møbler, mye forskjellig men det var pent og det var "henne" som jeg så det. Nå har de pusset litt opp og hun skryter veldig over for fornøyd hun er med chabby chik stilen, spesielt på facebook. Synes det blir flaut på hennes vegne, med hvitmalte beitomøbler, ja hun har byttet ut alt det siste halve året. Ser ikke ut der. Det hun kunne, har hun malt. Resten ser random ut, type rasket med seg alt hun fant på nille. Blir litt tvangsaktig. Å så har hun moderne kjøkken med stålhvitevarer og mørk valnøttfarget gulv... Kjenner jeg vrir meg litt i håret her, ikke at det er min sak men dama har gått helt bananas. Mån tro hva hun gjør den dagen hun angrer på at hun malte en gammel arvet skjenk, et familieklenodium , hvitt! Og rammer til fotograf-bildene av barna, flotte ramner laget på verksted hos fotografen for å passe bildet, malt hvitt! Blir dårlig jeg! Og er ikke chabbi chik helt ut??? Burde ihvertfall kjøre 109% stil hvis man skal... Og gjøre det skikkelig, ikke bare male ivei å kjøpe inn random nips som ikke betyr noe... Måtte bare få det ut!!!Anonymous poster hash: fcd04...270 2
TheHairyToothfairy Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 kan nå ikke hun få være fornøyd med det da? jeg synes det er litt spesielt å måtte pile til et forum for å slenge dritt om andres stilvalg. om du ikke har noe pent å si, hvorfor si det? ..."shabby", forøvrig. 4
Nerine_ Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Hva er galt med deg? Skjønner du ikke at hun tydligvis liker en annen stil enn deg bare? Jeg personlig driter i hva som er ut eller inn, jeg har det som jeg liker det. Jeg driter forsåvidt i hvordan venninna mi også har det, det viktigste er vel at hun trives i sitt eget hjem. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 kan nå ikke hun få være fornøyd med det da? jeg synes det er litt spesielt å måtte pile til et forum for å slenge dritt om andres stilvalg. om du ikke har noe pent å si, hvorfor si det? ..."shabby", forøvrig. Hadde du sett det huset hadde du vært enig! Og skal jeg heller si det til henne? Eller til noen hun kjenner? Ellef bære det inni meg? Dont think so! Må være lov å få blåse ut.Anonymous poster hash: ff54d...c3b
Pinkee Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Er lov å blåse ut, å bedre du gjør det her enn til venninna di. Håper bare hun kommer til å elske stilen lenge, for hvis hun helt ukritisk har malt både arvemøbler ol hvite, bare for å passe stilen... Så kanskje hun kommer til å angre bittert en dag. Men, ikke kritiser valgene hun har tatt, det er hennes hjem, ikke ditt. Nå har du blåst ut frustrasjonen, så nå kan du gå på besøk å giiiiiide deg over hvor lekkert det er!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå