Gjest Catwoman Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Ble ikke han så mye flottere etter at han klippet av alt håret? Syns han ble helt som en ny mann, ikke så barnerumpe lenger. Kjente han nesten ikke igjen.
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Syntes ikke han var noe kjekk før men nå er han jo den baben
Lizzie Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Ja, ikke sant, det reagerte heg også på! Passer lissom mye bedre til Samantha med den korte sveisen! Det syns nå jeg da...
Piñacolada Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 Syntes ikke han var noe kjekk før men nå er han jo den baben :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Og så så innmari god og snill, da!!! Trodde jeg skulle dåne da han shavet seg!!
Suzy Skrevet 14. april 2004 #7 Skrevet 14. april 2004 :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Og så så innmari god og snill, da!!! Trodde jeg skulle dåne da han shavet seg!! Gjett om! Han er jo en drømmemann!!!
Piñacolada Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 Hvor er sikle-smileyen når du trenger'n?????!!!
Gjest Catwoman Skrevet 14. april 2004 #9 Skrevet 14. april 2004 Hvor er sikle-smileyen når du trenger'n?????!!! dette er kanskje det nærmeste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå