Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har over lengre tid nå (et par måneder) vært mye sammen med en gutt som jeg liker veldig veldig godt. vi har vært på hyttetur sammen, han har vært hjemme hos foreldrene mine, og jeg har vært mye borte hos han. vi "er" ikke noe spesielt enda, vi lar bare ting gå sin gang, også ser man etter hvert.

en ting jeg er veldig usikker rundt, er det at han bor i studentkollektiv. de fleste derfra er borte på ferie og sånt nå, men det bor fortsatt en jente der sammen med han. trenger jeg være redd for at det skjer noe mellom han og denne jenta? eller har jeg ingen grunn til å tenke over det?

en annen ting jeg går og tenker mye på, er at jeg ikke føler meg bra nok for han. jeg vet at dette bunner i dårlig selvbilde, men likevel. han har flere ganger sagt at kroppen min er kjempefin, og en gang sa han "du har ingen feil eller mangler". likevel føler jeg at han hadde blitt enda mer tiltrukket av meg om jeg for eksempel hadde større pupper og var litt smalere... jeg vet at dette er helt normalt å tenke på, men jeg tenker på det HELE tiden.. er det automatisk sånn at jeg hadde vært mer attraktiv om jeg hadde større pupper og var slankere og strammere i kroppen?

jeg vet jo ikke hva slags preferanser han har. for alt jeg vet kan det hende at han liker best min type kropp, men jeg vet ikke. burde jeg spørre han om preferanser, eller er det helt feil å gjøre?

blir glad om jeg får svar på begge "problemene". takk på forhånd.

Anonymous poster hash: e88f9...ffe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags inntrykk har du av kommunikasjonen dem i mellom?

Jeg bodde i kollektiv i fire år, og flere av gutta hadde kjærester. Disse ble jeg godt kjent med, veldig hyggelige jenter. Om dere er hjemme hos han, prøv å bli kjent med dem han bor sammen med. Da løser det meste seg, er min erfaring :)

Når det kommer til selvtilliten din, er dette noe som sitter i ditt hode. Han har valgt å date DEG! Det er det en grunn til :) :)

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Hva skal du gjøre da ? Operere deg fordi du tror en mann liker deg bittelitt bedre da ?

Vet du hva som er sexy ? Selvsikkerhet. Neste gang han sier du er deili så setter du tigerblikket i han å river av han bokseren med tenna. da er han evig din. Lover !!!

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar!

hun har nettopp flyttet inn, men det virker som de har god kontakt allerede. han er veldig sosial av seg. men ligger det inn automatisk hos gutter/menn at nye jenter bare er venner og ikke noe mer, hvis de allerede har ei spesiell ei som de treffer fra før av?

jeg vil ikke være så usikker, men blir det av "regelen" om at alle menn liker best større bryster, men at små også er bra nok. jeg vil ikke være bare "bra nok", og vite at jeg kunne vært enda bedre om jeg så annerledes ut. når alle går rundt og sier at alle menn liker større bryster best, så er det ikke så lett å tro på at det finnes like mange som liker små/mellomstore.

Anonymous poster hash: 77875...1f6
Skrevet

takk for svar!

hun har nettopp flyttet inn, men det virker som de har god kontakt allerede. han er veldig sosial av seg. men ligger det inn automatisk hos gutter/menn at nye jenter bare er venner og ikke noe mer, hvis de allerede har ei spesiell ei som de treffer fra før av?

jeg vil ikke være så usikker, men blir det av "regelen" om at alle menn liker best større bryster, men at små også er bra nok. jeg vil ikke være bare "bra nok", og vite at jeg kunne vært enda bedre om jeg så annerledes ut. når alle går rundt og sier at alle menn liker større bryster best, så er det ikke så lett å tro på at det finnes like mange som liker små/mellomstore.

Ser at dette med små pupper er en problemstilling hos deg. Hos meg er det det motsatte!

Jeg har så kalte "store pupper" og det er ikke særlig gøy at menn i alle aldre småkikker..

Vær glad for det du har, det er mange fordeler med små pupper :)

- Du slipper vondt i nakken og ryggen

- Du finner undertøy hos billigkjedene

- Klarer å kneppe igjen knappene på blusen din

- Mindre grad av hengepupper :laugh:

Jeg er veldig enig med det første svaret - det er en grunn til at han har valgt DEG!

Gjest Gjest
Skrevet

Her er det ikke så mye vi kan gjøre .. du må jo bare stole på at han liker deg da. Lov meg at du ikke blir et sjalu troll pga dette. Hadde jeg vært deg ville jeg innvitert denne frøkna på kaffe jeg. Hvem vet, kansje du finner deg drømmemannen OG en ny bestevenninne??

Ta den puppeproblemstillingen din å legg den på hylla. Alle liker forskjellige ting å sånn er det. en ting som alle liker er karisma,humor å glimt i øyet :) uansett hvordan du vrir å vender på det så er det alltid forskjellig, du bare plager deg selv med tvil. Du er sikkert helt topp å derfor liker han deg!

Skrevet

takk for svar!

Jeg liker naturlige bryster.

Og det gjør de aller fleste normale mannfolk over 25 år.

Glem ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal være glad du har småe pupper! Jeg gikk til det skrittet og opererte mine pga jeg syntes de var for store. Venninner klaget over at jeg viste dem frem pga jg alltid gikk med utringning. Men sannheten var jo at jeg alltid fikk det uavhengig hva jwg gikk med.Måtte ha gått i høyhalsa genser om jeg skulle skjule dem, og davar det galt T JEG GIKK I FOR TETTE KLÆR SOM VISTE DEM FOR MYE. tOK OPERASJON OG NÅ ER DET INGEN SOM SIER NOE

Anonymous poster hash: f8c59...302
Skrevet

Du skal være glad du har småe pupper! Jeg gikk til det skrittet og opererte mine pga jeg syntes de var for store. Venninner klaget over at jeg viste dem frem pga jg alltid gikk med utringning. Men sannheten var jo at jeg alltid fikk det uavhengig hva jwg gikk med.Måtte ha gått i høyhalsa genser om jeg skulle skjule dem, og davar det galt T JEG GIKK I FOR TETTE KLÆR SOM VISTE DEM FOR MYE. tOK OPERASJON OG NÅ ER DET INGEN SOM SIER NOE

Herregud sier jeg bare!

Hva FAEN hadde dine såkalte venninner med det å gjøre!!!? :klo:

Lær deg til å stå på egne ben! ASAP! Før du ødelegger noe mer.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Opererte du dem pga venninnene dine???
AnonymBruker
Skrevet

Ja delvis derfor. Orket ikke å få stygge blikk av andre jenter, pga puppene.

Og nå klager de på at jeg viser for mye mage om jeg går i en litt for kort topp. Så på sommerene så skal jeg passe på å ha lange overdeler og ikke strekkemeg så magen kommer frem.

Vet det er dumt av meg, men jeg orker ikke dette maset hele tiden om kroppen min. Heldigvis gagnet det meg og å ta puppene, da de var for store og jeg har ikke vondt i skuldrene lengre

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar!

Ikke tenk så mye på hva du synes om brystene dine. Jeg har heller ikke store pupper, men har funnet mannen i mitt liv, lell. Hva han synes om puppene mine? For å si det slik så synes han at jeg er deilig, men det er bakenden min han virkelig setter pris på. Man har ulike ting man fokuserer på. Når han har valgt å date deg, så er det jo fordi han finner deg tiltrekkede! :)

Anonymous poster hash: 96f47...325

Skrevet

Kanskje greit å avklare om dere er "eksklusive" i hvert fall? Virker ikke som om du er komfortabel med noe annet.

Og tror han liker kroppen din. Men snakk med han om de andre greiene kanskje....?

Skrevet (endret)

Ikke spør ham om preferanser!

Herregud, vil du bli sett på som en plastelinafigur uten selvrespekt eller tro på deg selv? Ikke la den dårlige selvtilliten din ødelegge hans tiltrekning av deg. Det er som noen over her sa, selvtillit er sexy og selv om du har hørt det før og det kanskje ikke går helt inn i hodet ditt så blir jeg nødt til å gjenta det: han er sammen med DEG og alt du innebærer, han ligger hjemme og runker mens han tenker på puppene dine, ikke kast bort den første tiden på å plage deg selv (eller ham) med sånne patetiske spørsmål som hva slags kropp han vil du skal ha. HAN VIL HA DEG.

Endret av mckinley
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hei, det er jeg som startet tråden. tusen takk for alle svar!

jeg har pratet med han nå, om hva som skjer og litt sånt. det var viktig for meg å vite om jeg er den eneste han har denne typen forhold til, eller om det er flere. han sa "det har vært ei anna ei, men ikke i nærheten av det her".. i tillegg sa han at jeg absolutt ikke er en av flere, at jeg er veldig spesiell for han.

jeg ble litt satt ut av å høre at det har vært ei anna ei, selv om jeg vet med meg selv at jeg ikke har noen "rett" til å mislike det, siden vi ikke er noe ordentlig par. hvordan skal jeg tolke det? har han ligget med ei anna ei, eller hva betyr "det har vært en annen"? jeg blir også gående å tenke på om dette har vært noe som har skjedd én gang, eller om det har pågått over tid, og om det har pågått etter at jeg og han ble såpass seriøse..

hva skal jeg gjøre nå?

Gjest navnelapp
Skrevet

No må du slutte å overtenke. Dette kan du knuse i fillebitar ved å gruble, spekulere og fabulere opp i uante dimensjonar. Han sa at det har vært ei anna, altså har han vore forelska i ei anna jente. Han seier at det var ikkje i nærleiken av det han har med deg, altså er han meir forelska i deg enn han nokon gong har vore. Treng du meir enn det?

Skrevet

hei, det er jeg som startet tråden. tusen takk for alle svar!

jeg har pratet med han nå, om hva som skjer og litt sånt. det var viktig for meg å vite om jeg er den eneste han har denne typen forhold til, eller om det er flere. han sa "det har vært ei anna ei, men ikke i nærheten av det her".. i tillegg sa han at jeg absolutt ikke er en av flere, at jeg er veldig spesiell for han.

jeg ble litt satt ut av å høre at det har vært ei anna ei, selv om jeg vet med meg selv at jeg ikke har noen "rett" til å mislike det, siden vi ikke er noe ordentlig par. hvordan skal jeg tolke det? har han ligget med ei anna ei, eller hva betyr "det har vært en annen"? jeg blir også gående å tenke på om dette har vært noe som har skjedd én gang, eller om det har pågått over tid, og om det har pågått etter at jeg og han ble såpass seriøse..

hva skal jeg gjøre nå?

Jeg personlig hadde ikke tatt det nådig opp hvis ei dame sa til meg at "det har vært en annen".

Det hadde vært kroken på døra for henne.

På den annen side så er det mye som tyder på at kvinner ofte er mer tolerante når det gjelder sånt.

Uten at jeg (som mann) fatter bæret av det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig hadde ikke tatt det nådig opp hvis ei dame sa til meg at "det har vært en annen".

Det hadde vært kroken på døra for henne.

På den annen side så er det mye som tyder på at kvinner ofte er mer tolerante når det gjelder sånt.

Uten at jeg (som mann) fatter bæret av det.

jeg liker det jo ikke i det hele tatt, det er det som er problemet. men jeg føler på en måte ikke at jeg har noen "rett" til å tenke på det som noe svik, for vi er jo ikke et par sånn egentlig. og jeg vet heller ikke om hun andre var før det ble seriøst med meg, eller om hun har vært inne i bildet etter at vi ble seriøse..

Skrevet

jeg liker det jo ikke i det hele tatt, det er det som er problemet. men jeg føler på en måte ikke at jeg har noen "rett" til å tenke på det som noe svik, for vi er jo ikke et par sånn egentlig. og jeg vet heller ikke om hun andre var før det ble seriøst med meg, eller om hun har vært inne i bildet etter at vi ble seriøse..

Da bør du jo først finne ut av når det skjedde.

AnonymBruker
Skrevet

Da bør du jo først finne ut av når det skjedde.

ok, så det ville ikke være feil av meg? framstår jeg ikke som veldig kontrollerende og usikker da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...