Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen vår er 2 mnd. Han er veldig rolig...sover 2-3 timer i strekk og er våken 1 time før han sover igjen. Han skriker svært sjelden. Likevell er jeg veldig sliten. Jeg er fullstendig avhengig av å sove sammen med han på minst 2 av duppene hans på dagtid. Samboer ser på meg som lat siden han vet vi har en rolig unge. Er det vanlig å føle seg slik?

Anonymous poster hash: 5a172...03e

Videoannonse
Annonse
Gjest Elyssa
Skrevet

JA! :klem:

Ammer du? Amming krever veldig mye energi også :)

Skrevet

ja det er helt normalt, og tror mange føler det sånn de første månedene...i hvert fall hvis ungen er urolig på natt. Uansett er det tøft med baby i hus, og klart man blir sliten. Man er absolutt IKKE lat, tro meg!! :)

Gjest Duftlys
Skrevet

Om du ammer, er nok det ganske vanlig. Jeg ammer ikke og har ikke opplevd veldig sånn tretthet mange snakker om. Men jeg har vært overvelda psykisk absolutt, men ikke trøtt. Tror alt det der med baby og hvordan en opplever det er utrolig individuelt! Hvil deg når du trenger det! Jeg har en som sover nesten bare om natta, så jeg må rett og slett i seng tidlig. Sånn er det, og dette er bare en liten periode av livet ditt som vil justere seg etter hvert:)

Skrevet

Det er nok veldig vanlig ja. Pass på å få i deg nok næring, og ikke minst veske. Spiser du nok/riktig tror du? Kanskje du skulle målt jernnivået? Mange sliter med litt lave jernlagre etter fødsel og da kan det jo være du trenger litt påfyll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...