AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 For en tid tilbake måtte jeg ta akutt KS fordi jeg ble syk etter å ha ligget et døgn med drypp å skikkelig kraftige rier uten å få noen åpning. Hele episodn er ikke et godt minne for meg. Kan jeg ha rett til planlagt KS med neste barn eller må jeg ijennom dette på nytt?Anonymous poster hash: a01ed...e59
Stinelin Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Du kan snakke med fastlege og/ eller jordmor før evt. nytt svangerskap. I noen tilfeller kan man få garanti for at man får KS neste gang. Vet ikke om din situasjon "kvalifiserer", fødseler er jo forskjellige. Men om opplevelsen var traumatisk og påvirker deg psykisk vil det sikkert spille inn i vurderingen. Lykke til
Silfen Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Dette må du diskutere med jordmor/lege. At du ikke tålte en igangsettelse betyr jo ikke at du ikke vil takle en fødsel helt fint. Det går jo an å møtes på midten, for eksempel at du ikke ønsker en igangsettelse, men dersom du går spontant i fødsel uten komplikasjoner, så kan du gi det et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå