AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Heisann! Jeg er 5+4 på vei, og er ufattelig kvalm på morgenen. Utover dagen (etter klokken 12) går det greit så lenge jeg spiser hyppig, men timene på jobb før 12 er grusomme. Jeg har enda ikke kastet opp (bank i bordet), men jeg holder jo graviditeten skjult, så vil ikke vise at jeg er kvalm. Jeg spiste kjeks og eple til frokost i dag, og det hjalp ikke. Yoghurt med müsli funker heller ikke. Hva skal jeg spise og drikke? Gode råd? (Trenger egentlig en mirakelkur! ) Anonymous poster hash: dc1d8...346
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Du vet jo at det ikke er noen mirakelkur. Normalt sett må man bare gjøre det beste ut av det, men sånn er det for mange.. Selv kastet jeg opp hver dag til uke 15.... Jeg måtte spise ting uten særlig smak. Jeg spiste rundstykker som jeg varmet i ovn HVER morgen, med lett ost og kyllingskinke. Det var det jeg maktet. Mye brød egentlig. Og hva du skal spise og drikke? Det kan ingen fortelle deg, siden det er individuelt..... Du må bare finne noe som fungerer bedre for deg. Ja jeg kastet opp hver eneste dag før jobb, men jeg ble vant til det, så det jeg gjorde for å "bli kvitt" litt av kvalmen var at jeg drakk kaffe da jeg stod opp, da måtte jeg alltid kaste opp og så spiste jeg. Så på jobb måtte jeg spise disse rundstykkene i små små biter... Altså ikke et helt gap over...Rev løs med hendene og spiste. Anonymous poster hash: b7756...688
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Jeg slet veldig med det samme og var VELDIG lite som funket. Jeg fikk prøvd så og si alt av medisiner, uten effekt. Noe kunne i midlertidig ha en liten effekt slik som: - Frisk luft! (og da mener jeg gjerne vind) sitt litt ute på verandaen når du har våknet. - Vann. Veldig små slurker, men ofte. Spesielt når kvalma står på som verst. Men som sagt; små slurker av gangen. Som sagt er det jo individuelt hva som funker og ikke, så man må nesten bare prøve seg frem. Håper kvalmen din går over fort! :-) Anonymous poster hash: 77c11...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå