AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Dere med "modellkropp", hva spiser dere i løpet av en dag? Anonymous poster hash: 9efcd...ef9
Gjest Heartbeat Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Det finnes ingen modellkropp, da alle modeller er retusjert og ikke slik de fremstiller dem i moteblader 11
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Heartbeat, on 24 Jun 2013 - 14:26, said: Det finnes ingen modellkropp, da alle modeller er retusjert og ikke slik de fremstiller dem i moteblader Nei, men man kan nok trygt si at de som jobber som modell trener mer og spiser bedre enn de fleste. Anonymous poster hash: 995e1...03a 4
Longgone Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Det finnes ingen modellkropp, da alle modeller er retusjert og ikke slik de fremstiller dem i moteblader Alle folk er tjukke, tynne folk er en vrangforestilling? 4
Gjest Heartbeat Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Alle folk er tjukke, tynne folk er en vrangforestilling? Nei? Jeg er da slank selv... Men den perfekte modellkroppen finnes ikke Iallefall ikke slik de fremstiler den på nett, bilder og oppdrag 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tar denne som anonym, da jeg ikke vil fremstå som noe selvdigger. Vet ikke hva du mener modellkropp, men jeg spiser helt vanlig mat. Spiser når jeg er sulten. Passer på å velge lettere varianter når jeg f.eks spiser forskjellige pålegg. Har en vane til å sjekke kaloriene bakpå matvaren, bare for å ha noe lunde oversikt. Veier 50 kg, og er 163 høy. Du må absolutt ikke spise for lite. Da vil treningen være "bortkasta". Hvor mye trener du, og hva spiser du? Anonymous poster hash: e2e37...9a1