AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Hei, jeg skal snart ut å reise. I den sammenheng kunne jeg ønske å stramme opp kroppen min litt mer. Jeg er ikke overvektig eller noe slikt men ønsker bare å stramme litt her og der. Ferien er første uka i juli, og kunne ønsket å stramme magen og kanskje ikke hatt så "fisslete" armer. Den treningen jeg har gjort til nå er jogging i skogen, men etter som jeg har fått vondt i beina ønsker jeg å bytte ut jogging. Tenker kanskje sykling? Jeg har tenkt til å prøve den 30-days Shred, hørt mye godt om den. Ønsker bare tips og svar på om det er mulig å gjøre dette på litt under en mnd. Er motivert, spiser ikke mye usunt og alt det der. Er takknemlig for alle råd og svar. Anonymous poster hash: 93298...a65
Gjest Twelve12 Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Du vet at første uka i juli er allerede neste uke?! Tror du skulle begynt litt tidligere... 1
Gjest Twelve12 Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Edit: Dobbelt innlegg Endret 24. juni 2013 av Twelve12
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 ts her. Ja, du har nok rett. Men det er jo greit å starte uansett. Anonymous poster hash: 93298...a65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå