Gå til innhold

Honning og kanel kur

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om honning og kanel kuren virker. Har lest at 1/2 ts kanel og 1 ts honning blandet med vann morgen og kveld kan virke slankende og kurerer en rekke sykdommer. Jeg sliter med psoreasis i ørene og hadde håpet dette kunne hjelpe. (jada, jeg er desperat) Og det hadde jo ikke gjort noe om jeg ble kvitt litt magefett.

Dette forutsetter selvfølgelig at kanelen er økologisk og ekte vare, og at honningen er naturlig og ikke tilsatt noe. ( kanel skal visst ikke gies til gravide eller små barn)

Anonymous poster hash: b3fe4...b18
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, men jeg har hørt at mose- og ketchupkuren reduserer ankelfettet og helbreder nysing i bursdagsselskap. men mosen må være fra Skullerudstua.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke skadelig å prøve, men ikke forvent deg for mye.

Anonymous poster hash: 066f5...f50
Skrevet

Du bør merke deg at kanel i store mengder (gram) er helseskadelig.

Det beste er å slanke seg på vanligvis uten "kurer" og andre forsøk på snarveier.

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Rå kald honning er lindrende for sår hals. Og det er vel det. Er jo rent sukker så ikke akkurat slankende. Klart, så lenge du ikke inntar mer enn du forbrenner totalt sett kan du fint drikke honningte hver dag.

Skrevet

Det beste er å ta 1 ss kanel i munnen og prøve å svelge det.Oppdater oss når det er gjort:-)

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er å ta 1 ss kanel i munnen og prøve å svelge det.Oppdater oss når det er gjort:-)

Done.

Anonymous poster hash: fa666...96e

Skrevet

Done. Anonymous poster hash: fa666...96e

:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...