Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har hatt en del kontakt med ei han har kjent lenge og tidligere var svak for,som har etter det jeg har forstått,utnyttet nettopp det når det passet henne. Det har vært litt av og på i det siste mellom oss og vi har inntil nylig etter noen mnd pause,ikke definert oss som kjærester.De hadde imidlertid mye kontakt da vi var i et forhold sist og han har også alltid følt seg usikker på meg siden folk mente jeg var for "bra" for han,han har lavt selvbilde og jeg har et par ekser jeg omgåes som venner.Hun har opplevd utroskap fra sin mann og har villet gjengjelde det,og gjenstand for den gjengjeldelsen er tydeligvis han jeg er sammen med.Da jeg fikk vite dette og samtidig også at hun ville komme på besøk til han når hun er hjemme,rakna det litt for meg..han har vist meg meldinger skrevet av henne der hun sa at det bare var "skitsnakk" og at hun ikke var en slik person.

Jeg er en veldig usikker person med tillitsproblematikk de luxe og pga av dette ønsker han nå å demonstrere at det er meg han vil ha,ved å gi henne beskjed om at han ikke ønsker å ha kontakt med henne mer fordi det er meg han vil ha. Han bedyrer at han ikke har følelser for henne,men sier til henne i denne meldingen at han ikke vil ha ei som hopper fra ene til den andre,og at han ikke er et bruk og kast objekt som hun kan leke med og såre,at han ikke vil ødelegge noe mellom meg og han eller henne og han hun er gift med..at han kun vil ha meg fordi jeg er alt han har ønsket seg i en kjæreste og at han elsker meg høyt..jeg er det beste som har skjedd han.Javel..

For at noen skal kunne ha mulighet til å såre må det jo være følelser inne i bildet.Jeg føler jeg er et alternativ i et valg jeg ikke visste eksisterte og at skulle tas.Jeg vil ikke være et alternativ han tilfeldigvis lander på. Selv om jeg aldri har forstått det slik at han noen gang har hatt til intensjon om å være med noen andre enn meg nå,og at han behandler meg som en gudinne,så gir det meg likevel en ekkel følelse av å være nest best..har jeg rett til å føle det slik eller er jeg urimelig? beklager et veldig rotete innlegg..

Anonymous poster hash: 18fa5...a60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jamen..? Nest best? Han sier jo at det er deg han vil ha. Hvor mye klarere kan han si det egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...