Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

min gutt kan ligge under babygymmen i sikkert opp mot 30 min før han blir utolmodig. Ellers kan jeg bare legge han fra meg hvor som helst (han må ha noe å se på da), og der ligger han til jeg kommer tilbake, uten en lyd. Så derfor syns jeg rett og slett at dagene er helt problemfritt med baby, han gråter aldri.

dette er ikke en skrytetråd, men vil bare vite om dette er normalt eller om jeg må sette mer pris på at jeg er heldig?

Anonymous poster hash: 9f0d2...9d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min var sånn, mens jenta mi var ikke. Tror det er både normalt og unormalt. :)

Gjest Duftlys
Skrevet

Min gutt på lik alder som din kan også det nå. HELDIGVIS :laugh::danse: Det gikk ikke tidligere, men det er visst vanlig de klarer seg litt mer aleine i den alderen de har kommet i. Med variasjoner selvsagt. Blir han utålmodig, gir jeg meg ikke så lett. Snur litt på han, bytter ut leiker, og så er han i gang igjen like blid :fnise: Det som også hjelper har jeg erfart, er å gå bort til babyen en gang i blant, og vise en er i nærheten. Det har økt leketålmodigheten betraktelig lengre her hvertfall. Syns også det er deilig det går an å dra over gulvet og sette på ei vask uten at det blir hylskrik lenger:) Knøtta blir større :lillesky:

Skrevet

Sånn kunne min baby også ligge - inntil han lærte seg å rulle fra rygg til mage. Han kan fortsatt ligge litt for seg selv, men det blir jo litt mer klaging når han har ligget på magen en stund. Og nå som han har lært seg å rulle skal det rulles og rulles og rulles... Hehe ;) Det er jo utrolig morsomt å se at han mestrer nye ting, og at han selv synes det er veldig stas. Nå venter jeg bare på den dagen hvor han plutselig ruller fra mage til rygg - ser for meg at hodet kommer til å dunke i gulvet... grøss...

Mitt tips er å virkelig nyte det - for plutselig kan det jo endre seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...