AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Betyr dette at jeg ikke får skattepengene mine nå....?? Hjelp. Status: Fristen for levering av selvangivelsen er passert, men du kan fortsatt levere hvis du har fått utsettelse eller mottatt nye/forsinkede oppgaver.Anonymous poster hash: 63778...4b4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Det betyr at du ikke lenger har muligheten til å endre på selvangivelsen, f eks hvis du har skattetrekk pga reisefradrag. Om du ikke har noen endringer vil du få de skattepengene som staten regner ut at du skal få tilbake. Dvs, om du har betalt for mye skatt i løpet av året, vil du få disse tilbake selv om du ikke har levert selvangivelsen. Anonymous poster hash: c22e9...5d6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Men hvorfor i alle dager har du ikke levert selvangivelsen da? Er jo nesten umulig å ha unngått fokuset på det, når det nærmer seg skattepenger-tid Anonymous poster hash: 40b56...901
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Men hvorfor i alle dager har du ikke levert selvangivelsen da? Er jo nesten umulig å ha unngått fokuset på det, når det nærmer seg skattepenger-tid Anonymous poster hash: 40b56...901 Men den blir jo automatisk levert om den ikke gjøres noe med??! ...eller?Anonymous poster hash: d9292...69d
Mija Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Det står det samme hos meg. Jeg leverte digitalt med endringer i god tid før fristen, men fikk ikke somlet meg til å bli e-bruker før nå. Tror vi bare må vente til onsdag og se om det kommer noe..
Adhara Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Men den blir jo automatisk levert om den ikke gjøres noe med??! ...eller?Anonymous poster hash: d9292...69d Det stemmer. Og da har du ingenting å bekymre deg over. Er du heldig kommer skattepengene om 2 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå