Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Kan jeg løfte bilstol med baby oppi og vogna i morgen uten å være redd for å ødelegge noe?

Anonymous poster hash: bed8d...5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare prøve deg frem. Det der med å ikke løfte noe tyngre enn babyen de første seks ukene er en tommelfingerregel og går jo mest på å ikke sprette noen av de innvendige stingene. Dersom du syns det kjennes greit ut, kan du nok løfte forsiktig ja. Selv hadde jeg ikke sjans selv etter seks uker. Særlig ikke vognen. Det du kan gjøre eventuelt er jo å ta det stykkvis (hvis du kjenner at det lugger/blir for tungt). Bær gjerne vognen i deler hvis det går (bag og understell hver for seg, vogner er tunge!) og bilstolen ut i bilen før du tar baby ut i bilen.

Men prøv deg forsiktig frem. Det kan jo være du klarer det helt fint. Vet ikke hvordan formen din har vært så langt...

Skrevet

Jeg bærer baggene med ungene oppi og er bare tre uker siden snittet, men jeg stopper om noe blir veldig ubehagelig. Jeg ville bare følt meg frem om jeg var deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bærer baggene med ungene oppi og er bare tre uker siden snittet, men jeg stopper om noe blir veldig ubehagelig. Jeg ville bare følt meg frem om jeg var deg :)

Oi. Hadde jeg aldri turd :/

Gleder meg til å bære med bilstolen med babyen oppi når jeg leverer storesøster istede for å løpe ifra babyen i bilen eller vekke han :)

Anonymous poster hash: bed8d...5fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg løftet tvillingvognen oppi bilen etter 4 uker, gikk helt fint.

Men du kjenner om det går eller ikke, prøv forsiktig. Strammer det, stikker eller gjør vondt så ikke gjør det.

Anonymous poster hash: c826b...487

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...