AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Hei! Jeg har ikke trent på over ett år nå, pga graviditet og ks. Jeg kan snart begynne og trene igjen, og gleder meg voldsomt til det! Da blir det tung styrke på denne jenta her Kan jeg ta en proteinshake til dagen selv om jeg ikke trener styrke ennå? Eller er det lite vitsi? Syns den metter så godt, men jeg kan fint spise noe annet i stede for den og spare shaken tilntreninga begynner Anonymous poster hash: 1505a...5d1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Om du ikke driver med annen idrett som er muskelbelastende så ser jeg vel egentlig ikke hensikten. Det viktigste poenget med proteinpulver er jo å gi kroppen nok byggesteiner for å restituere muskler når man ikke spiser nok protein i den vanlige kosten. Om du ikke trener muskelbelastende spiser man jo normalt nok protein for å opprettholde likevel, da ville jeg heller spist litt mer kjøtt, fisk, kylling o.l. og ventet med proteinpulver til jeg faktisk hadde behov for det. Anonymous poster hash: 21d6b...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå