AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Hei alle sammen. Vi er et par som ønsker å gifte oss, men det er lite lokaler i området vårt. Vi har et godt budsjett men vi ønsker å bruke mer penger på god mat og drikke, fremfor et fancy lokale. Hadde du som gjest reagert hvis du hadde blitt bedt i et bryllup holdt i et klubbloka? Føler t det er litt harry, men er vel selskapet som teller?Anonymous poster hash: 6a056...bf1
Gjest Twelve12 Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Har vært i bryllup holdt i klubblokale jeg. Mange som gjør det Pynter man godt så kan det bli riktig så fint Det er som du sier festen som teller
Tallulah Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
Gjest Adriane Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Det er ikke lokalet i seg selv som er viktig, men hva dere gjør ut av det Et klubblokale blir nesten som et uskrevet ark - man kan bestemme selv hvordan det skal bli!
Gjest Ciegus Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Jeg er ikke overbegeistret for klubblokaler, men skal selv gifte meg i et slikt lokale, så det er ikke så veldig viktig for meg, verken som brud eller gjest.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Det viktigste er jo at det er funksjonelt. Toaletter som fungerer, ikke alt for liten plass ifht antall gjester, om gjestene er av typen som foretrekker å skravle fremfor å danse så bør ikke musikken overdøve alt, og så videre. Det er selvfølgelig også hyggelig at det er koselig der, men der kan stemning og pynt bidra stort. Er det fullstendig nedslitt, stygt og stinkende med vaklende og ukomfortable stoler, mugg på toalettene og vannlekkasje i garderoben så ville jeg kanskje revurdert Anonymous poster hash: e4c9f...0a0
CathFoto Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Det er ikke lokalet som avgjør hvor bra et bryllup blir, synes dere har fint fokus.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Jeg hadde ikke gitt dyr gave og hadde ikke tatt på meg mitt fineste antrekk.Anonymous poster hash: da10b...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå