fireandevil Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har vært blodfan av Lancôme i alle år, men kunne nå tenke meg å bytte "hverdagslipgloss". Med det tenker jeg på en lipgloss i en ganske naturlig farge, som man kan bruke hver dag, til all slags anledning. Den må for all del ikke være for tykk og klissete, men helst litt lettere i konsistensen, og lett å påføre. Hvilken anbefaler dere (merke og fargenavn)?
Strikkedilla Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Clarins Instant Light Natural Lip Perfector nr 2! Min favoritt i flere år! 1
Wonders Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Den fra H&M og koster 9,90. Flott rosafarge, lys eller dus. Og den tørker ikke ut leppene eller smuldrer.
Gjest puffy Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Clarins Instant Light Natural Lip Perfector nr 2! Min favoritt i flere år! Enig
Gjest Gjest_Darko Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Henger meg på Strikkedilla. Clarins sine Lip Perfector er dope! Og alle fargene ser bra ut
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Den fra H&M og koster 9,90. Flott rosafarge, lys eller dus. Og den tørker ikke ut leppene eller smuldrer. De bruker jeg også. 1
Wonders Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 De bruker jeg også. Sjokkert over hvor bra kvalitet det er. Jeg har bare brukt Givenchy, Chanel, Dior... Men dæven denne fra H&M er like bra. Merkelig.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Sjokkert over hvor bra kvalitet det er. Jeg har bare brukt Givenchy, Chanel, Dior... Men dæven denne fra H&M er like bra. Merkelig. Vel, det er navnene til de andre du betaler for, ikke kvaliteten.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Den fra H&M og koster 9,90. Flott rosafarge, lys eller dus. Og den tørker ikke ut leppene eller smuldrer. Blir leppene veldig farget av denne? Får man den i blank? Anonymous poster hash: 25121...44a
miaw Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Jeg liker hurraw godt Liker alle de forskjellige fargene jeg har prøvd, men vanilla som er helt blank er en favoritt.
Wonders Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 jeg bruker også en fra TGR (Tiger) og den er ikke til å kimse av. Jeg bruker dette hver dag og må også tenke over utgiftene jeg har på make-up. Så jeg har lett etter alternativer i hverdagen.
Wonders Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Blir leppene veldig farget av denne? Får man den i blank? Anonymous poster hash: 25121...44a ikke nok synes jeg, for jeg har fått litt brunfarge, og da er denne fra H&M blitt litt lys. Neste fargen de hadde var for knall... Jeg lette litt og testet ut forskjellig. TGR sin leppestift tørket ut leppene på 6 timer på jobb, mens lippglossen er like fin hele dag/kveld. Så den matte leppestiften kan kun brukes i få timer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå