Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært blodfan av Lancôme i alle år, men kunne nå tenke meg å bytte "hverdagslipgloss". Med det tenker jeg på en lipgloss i en ganske naturlig farge, som man kan bruke hver dag, til all slags anledning. Den må for all del ikke være for tykk og klissete, men helst litt lettere i konsistensen, og lett å påføre.

Hvilken anbefaler dere (merke og fargenavn)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector nr 2! Min favoritt i flere år!

• Liker 1
Skrevet

Den fra H&M og koster 9,90. Flott rosafarge, lys eller dus. Og den tørker ikke ut leppene eller smuldrer.

Gjest puffy
Skrevet

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector nr 2! Min favoritt i flere år!

Enig :)

Gjest Gjest_Darko
Skrevet

Henger meg på Strikkedilla. Clarins sine Lip Perfector er dope! Og alle fargene ser bra ut :)

Gjest Gjest
Skrevet

Den fra H&M og koster 9,90. Flott rosafarge, lys eller dus. Og den tørker ikke ut leppene eller smuldrer.

De bruker jeg også.

• Liker 1
Skrevet

De bruker jeg også.

Sjokkert over hvor bra kvalitet det er. Jeg har bare brukt Givenchy, Chanel, Dior... Men dæven denne fra H&M er like bra. Merkelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Sjokkert over hvor bra kvalitet det er. Jeg har bare brukt Givenchy, Chanel, Dior... Men dæven denne fra H&M er like bra. Merkelig.

Vel, det er navnene til de andre du betaler for, ikke kvaliteten. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Blir leppene veldig farget av denne? Får man den i blank? :)

Anonymous poster hash: 25121...44a

Skrevet

Jeg liker hurraw godt :) Liker alle de forskjellige fargene jeg har prøvd, men vanilla som er helt blank er en favoritt.

Skrevet

jeg bruker også en fra TGR (Tiger) og den er ikke til å kimse av.

1001841_10152972256985285_1456496105_n.j

1044984_10152972256450285_1398492695_n.j

Jeg bruker dette hver dag og må også tenke over utgiftene jeg har på make-up. Så jeg har lett etter alternativer i hverdagen.

Skrevet

Blir leppene veldig farget av denne? Får man den i blank? :)

Anonymous poster hash: 25121...44a

ikke nok synes jeg, for jeg har fått litt brunfarge, og da er denne fra H&M blitt litt lys. Neste fargen de hadde var for knall...

Jeg lette litt og testet ut forskjellig. TGR sin leppestift tørket ut leppene på 6 timer på jobb, mens lippglossen er like fin hele dag/kveld. Så den matte leppestiften kan kun brukes i få timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...